  • 131. Data: 2024-03-15 16:35:46
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > No to konkluzja na koniec... lepiej się rozglądać, nawet jeżeli nic to
    > nie da.

    Po moim blokiem starszy pan ma R19 z żółtą naklejką"

    "Rozglądaj się, sprawdź dwa razy, kostka brukowa jest WSZĘDZIE"

    Generalnie jestem za usuwaniem z kodeksów niejasnych terminów w stylu
    nadmierna "szczególna ostrożność".

    Normalnemu człowiekowi taki zapis NIC NIE DAJE a służy tylko różnej
    maści CWANIAKOM i skoooorwiałym prawnikom.

  • 132. Data: 2024-03-15 16:38:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 15.03.2024 o 01:07, io pisze:
    > No i co z tego debilu?

    Trafił swój na swego.
    Tylko nie powysadzajcie ostatnich serwerów news ;-)

  • 133. Data: 2024-03-15 21:57:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.03.2024 o 14:35, io pisze:

    > Nudzisz. Normalne skrzyżowanie na którym miała ustąpić.

    Co ty pierdolisz? Jechała swoim pasem ruchu a chuj się na nią wjebał.

    Nawet gdyby zatrzymała pojazd, to by jej przyjebał.
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 134. Data: 2024-03-15 21:59:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 08:01, Akarm pisze:

    >  - Miejsce kolizji nie było prawnie skrzyżowaniem. Gdzie możemy
    > rozpatrywać pierwszeństwo podporządkowanie pojazdów.

    W zasadzie to chyba jednak jest w obrębie skrzyżowania.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 135. Data: 2024-03-16 00:18:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 15.03.2024 o 16:21, nadir pisze:

    > Tuż za znakiem czy 10-20 metrów dalej?

    W obrębie skrzyżowania.

    > Farba na powierzchni wyłączonej też.
    > To może przez trawnik wjebać się na pas rozbiegowy czy nie?

    Może się tak zdarzyć.

  • 136. Data: 2024-03-16 02:23:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Co ty pierdolisz? Jechała swoim pasem ruchu a chuj się na nią wjebał.
    >
    > Nawet gdyby zatrzymała pojazd, to by jej przyjebał.

    O! Gdyby zatrzymała pojazd oznaczałaby to, że obserwowała i zachowała
    szczególną ostrożność. Ale, że i tak walnął jej... no cóż zrobiła co
    mogła. I wtenczas bez winy jest.

    Robert

  • 137. Data: 2024-03-16 09:10:48
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 16.03.2024 o 00:18, io pisze:

    > W obrębie skrzyżowania.

    To jeszcze podaj definicję obrębu skrzyżowania.

    > Może się tak zdarzyć.

    I kogo będzie wina, tego z drogi głównej czy tego na pasie rozbiegowym?

  • 138. Data: 2024-03-16 11:25:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.03.2024 o 09:10, nadir pisze:

    > To jeszcze podaj definicję obrębu skrzyżowania.

    Może być różnie, jak dla mnie wjazdy i zjazdy tworzą jedno skrzyżowanie.

    > I kogo będzie wina, tego z drogi głównej czy tego na pasie rozbiegowym?

    Zależy między innymi od tego kto w kogo wjechał.

  • 139. Data: 2024-03-16 16:10:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Mar 2024 17:08:02 +0100, w <l...@4...net>,
    "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Tak jeszcze myślę - nie mamy widoku z lewej strony w kamerze -
    > czy ta cięzarówka jechała prawym pasem do skrętu, czy lewym,
    > czy pośrodku - bo tu znów pani, zobligowana do zachowania szczególnej

    Nie, ty nie myślisz.

  • 140. Data: 2024-03-16 16:13:34

    Thu, 14 Mar 2024 08:15:48 +0100, w <usu874$nij$2$Robert_W@news.chmurka.net>,
    Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(-a):

    > Będąc adwokatem diabła, za niezachowanie szczególnej ostrożności, która
    > jest wymagana przy wjeździe na skrzyżowanie, co zapisano w PoRD.

    Jakiej ostrożności nie zachowała?
    A jak jedziesz krajówką, to zwalniasz do 30km/h przed każdym skrzyżowaniem, bo
    może wyjechać?