  • 11. Data: 2011-07-28 09:02:10
    Temat: Re: Na kursie pewnie nic nie wspominali...
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 27 Lip, 15:50, kamil <k...@s...com> wrote:
    > On 27/07/2011 14:46, to wrote:
    > Co ciekawe, większość twierdzi to samo o reszcie. :)

    Nie mogłem wyprzedzić tego ślamazarnego przygłupa bo co chwilę jakiś
    wariat i kretyn mnie wyprzedzał :>

    L.

  • 12. Data: 2011-07-28 09:27:48
    Od: <MW>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Co ciekawe, większość twierdzi to samo o reszcie. :)

    Co jeszcze ciekawsze, wiekszość ma rację!
    --
    MW

  • 13. Data: 2011-07-28 10:25:38
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

    Dnia Wed, 27 Jul 2011 13:43:26 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,utknely-w-
    ogromnej-kaluzy,249901.html

    > Smutne jest to, ze tak malo rozgarnieci ludzie jezdza po drogach...

    Nie tyle nierozgarnięci co po prostu pechowcy. Nikt się nie spodziewa
    kałuży o głębokości pół metra. Na codzień przejedziesz przez kałużę 10cm
    głęboką i nawet nie pomyślisz, że wody może być więcej. Oni też nie
    spodziewali się, że wjeżdżają do stawu rybnego.

  • 14. Data: 2011-07-28 10:42:13
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-28, Ghosthunter <p...@n...pl> wrote:

> [...]
    > głęboką i nawet nie pomyślisz, że wody może być więcej. Oni też nie
    > spodziewali się, że wjeżdżają do stawu rybnego.

    No tak, skoro widac ze zalane sa chodniki, przeswitu pod wiaduktem jest
    moze 2m juz nie wspominajac o znaku ktory wisi nad wjazdem to ciezko z
    tego wywnioskowac ze jest gleboko... A skoro nie wiem jak jest gleboko
    to wjezdzam powoli i ewentualnie sie wycofuje.

    --
    Artur

  • 15. Data: 2011-07-28 10:44:46
    Od: Javelin <s...@o...pl>

    Witam!

    W liście od "Ghosthunter" datowanym 28 lipca 2011 (10:25:38) napisano:

> [...]
    > głęboką i nawet nie pomyślisz, że wody może być więcej. Oni też nie
    > spodziewali się, że wjeżdżają do stawu rybnego.

    I zapewne brak ruchu, rozlewisko na dwa pasy i barierki zatopione do
    połowy w wodzie nie dają nic do myślenia? Pozatym podejrzewam że nie
    ma tam uskoku więc jeśli jadę powoli i widzę że poziom wody ciągle się
    podnosi to dalej nie jadę

    --
    Javelin
    Kraków

  • 16. Data: 2011-07-28 12:59:02
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-07-28 10:44, Javelin pisze:
    > to dalej nie jadę

    ...ja nie przejadę?
    ;)

    Choć tu to akurat nie ten typ...

    Pozdr
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 17. Data: 2011-07-28 13:43:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-07-28, LEPEK <n...@n...net> wrote:

    > ...ja nie przejadę?
    > ;)
    >
    > Choć tu to akurat nie ten typ...

    Tacy to sie topili w zeszlym roku w tym samym miejscu i w tunelu przed
    Rondem Zeslancow ;-) 60 km/h i w wode i to by bylo na tyle...

    --
    Artur

  • 18. Data: 2011-07-28 13:47:48
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-07-27 15:43, AZ pisze:
    > http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,utknely-w-
    ogromnej-kaluzy,249901.html

    > Smutne jest to, ze tak malo rozgarnieci ludzie jezdza po drogach...

    jak na GPS potrafią wjechać do jeziora. 30% powinno oddać PJ.

    Icek