-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <d...@g...com>
<neu033$qrs$1@dont-email.me> <neu2s1$2bs$1@node2.news.atman.pl>
<neu55a$n4l$1@dont-email.me> <neu6ti$707$1@node2.news.atman.pl>
<neu6u2$tlv$1@dont-email.me> <5712b3eb$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
<neuepb$csg$1@dont-email.me>
<mhij62j0rcsu$.1e9s5eml9uw3e$.dlg@40tude.net>
<nf0jaq$fo8$1@node2.news.atman.pl>
<5713d68b$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5713d68b$0$22829$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Na jakich skrzyżowaniach na zielonym świetle mam pierwszeństwo przed
pieszymi?
Date: Mon, 18 Apr 2016 13:44:36 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 33
Message-ID: <5714c8a6$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.22.176.153
X-Trace: 1460979878 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 83.22.176.153:56342
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2580520
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości
Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości
>W dniu 2016-04-17 o 11:54, J.F. pisze:
>>> P.S. A w ogole to wariactwo w kraju z tymi rondami. Jade przez
>>> Zielona
>>> Gore - ladna obwodnica (dk32), dwa pasy w kazda strone ... i
>>> stoja.
>>> A czemu ? Niczemu, rondo jest. Zwykle, ale przy wiekszym ruchu
>>> rondo
>>> zawodzi.
>> To bardzo ciekawe, bo kiedyś na jakimś Discovery widziałem
>> eksperyment, z którego wyszło, że rondo ma większą przepustowość
>> niż zwykłe "+" skrzyżowanie (oczywiście, aby to wykorzystać, musi
>> być podobnie duży ruch na obu przecinających się przecznicach).
>Tak na chłopski rozum, to rondo zawodzi przy bardzo dużych różnicach
>w natężeniu ruchu pomiędzy poszczególnymi wjazdami.
To jedno - duzy ruch w obie strony na jednej drodze moze
"zmonopolizowac" rondo, i ci z drugiej drogi beda stac i stac.
W praktyce pomagaja tiry - zazwyczaj mozna sie przed takiego wcisnac
:-)
Ja jednak pije do czegos innego - wjezdzajacy na rondo musza uwazac
czy ci z lewej zjezdzaja czy nie ... i przepustowosc na wjezdzie
okazuje sie byc kiepska.
A jak drogi sa wielopasowe, to sie dopiero tworzy burdel. Troche
pomaga "turbinowosc", ale tylko troche.
J.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Planeta płonie
- zginął podczas zmiany kól
- Diesel spłonął :-)
- Re: Diesel spłonął :-)
- Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- Dzień jak codzień
- Holowanie
- Kopidół
- Pierwsze Twizy :D
- Kolejny pożar
- Walka o prad :D
- jakie klocki do elektryka?
- Czym jeździ Myjk
- tak nieśmiało zapytam
- bez stabilizatora
Najnowsze wątki
- 2024-10-31 Planeta płonie
- 2024-10-31 zginął podczas zmiany kól
- 2024-10-30 Diesel spłonął :-)
- 2024-10-30 Re: Diesel spłonął :-)
- 2024-10-30 Dlaczego pratkowcy szukają hoteli na trasie?
- 2024-10-29 Dzień jak codzień
- 2024-10-29 Holowanie
- 2024-10-30 soft dla detekcji stanu DMA (on,czy off)
- 2024-10-30 Kraków => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-30 Wrocław => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-10-30 Kraków => DevOps Engineer (Junior/Regular) <=
- 2024-10-30 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-10-30 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-10-30 Katowice => QA Inżynier <=
- 2024-10-30 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S