    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Na ile powinien starczyć tusz w Brotherze?
    Date: Sat, 19 May 2012 11:16:59 +0200

    "Rafał Łukawski" napisał:

    > Hmm.. zalezy jakie faktury drukuje, jezeli na 2 zl, to dlugo, jezeli na
    > 1000zl to juz po jednym wydruku ;)

    "Na nowych oryginalnych tuszach wydrukowałem >113 stron [...]"
    "Niewiele wydrukowałem, ale mało drukowałem i starczyło mi na pół roku."

    Naprawdę sądzisz, że wątkopodawca drukuje faktury? Przecież z wistującego
    postu (posta?) jasno wynika, że to sprzęt do niezbyt intensywnego drukowania
    w kolorze w domu. Jaki zatem sens inwestować kolejne kilkaset zł w
    monochromatyczny laser?
    Swoją drogą - mój Brother konsumuje mniej więcej jeden zestaw 3 kolory (~19
    ml) i czarny (~29 ml) w pół roku przy nieco intensywniejszym wykorzystaniu
    (głównie materiały do szkoły - obrazki z tekstem), co oznacza wydatek ok. 50
    PLN z przesyłką raz na pół roku. Tusze oczywiście ActiveJet, żaden wynalazek
    za 3 zł z (za przeproszeniem) Allegro. Posiadacze Brotherów mają już tak
    tanio, że kombinowanie ze zbiciem kosztów kosztuje więcej, niż praktyczny
    zysk, zwłaszcza przy wykorzystaniu jak powyżej.

    JoteR