-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
u!aioe.org!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!newsreader4.netcologne.de!news.ne
tcologne.de!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada
.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.
pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Na hulajnodze
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5dd483ed$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
<5dd5c7b7$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<b...@g...com>
<5dd65ee5$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
<5dd66471$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<5dd6adb9$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5dd7a982$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<5dd81700$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5dd97600$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5dd9901b$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5dda75a7$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
Date: Sun, 24 Nov 2019 16:25:16 +0100
Message-ID: <1rzc7qhk2d1jh$.1qa0rp02mwrt9.dlg@40tude.net>
Lines: 38
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1574609116 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 514 82.143.187.50:54138
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666814
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 24 Nov 2019 07:04:12 -0800 (PST), WS napisał(a):
> On Sunday, November 24, 2019 at 1:20:58 PM UTC+1, Marcin N wrote:
>> Tobie się tylko wydaje, że kierownica jest skręcona OD zakrętu. Pchaniem
>> po prostu nie pozwalasz, żeby sama skręciła DO zakrętu w zbyt mocnym
>> stopniu. Tu naprawdę nie ma magii, która by pozwoliła skręcać w lewo,
>> gdy kierownica skręcona jest w prawo.
>
> ...ale ja nigdzie nie napisalem w ktora strone jest srecona, tylko,
> ze sporo ludzi jakies bezsensowne manewry robi, tzn. dla ustalenia
> uwagi skret w prawo: slyszeli o przeciwskrecie, wiec popychaja
> prawa strone kierownicy do przodu, motocykl kladzie sie w prawo
> i... zamiast trzymac po prostu dalej zaczynaja nia skrecac w prawo,
> czyli przestaja pchac prawa strone, tylko jakies myki typu lewa
> czesc do przodu itp... co nie ma najmnieszego sensu.
Ale - zeby skrecac w prawo trzeba sie w prawo przechylic.
Najprosciej w tym celu skrecic na moment kierownice w lewo,
kola uciekna w lewo i mamy przechyl gotowy.
Wiekszosc kierowcow robi to pewnie instynktownie.
> Skrecajac w
> prawo cala sila na kierownicy to prawa reka do przodu (pcha
> kierownice). Pozwala to kontrolowac skret + po przyzwyczajeniu sie
> do wlasnego moto i poznaniu jaka sila jest potrzebna w funkcji
> promienie i predkosci latwo zauwaza sie wszelkie odchylki od
> standardu ;) Dokad sie samemu nie sprobuje to trudno uwierzyc, ale
> moto pochylone w prawo w lewo nie skreci (jakby sie moglo wydawac)
> ;)
W jakim sensie? Bo powinno sie zakonczyc upadkiem ... chyba ze motor
przechylony w prawo, ale srodek ciezkosci z lewej ...
Gdzies tam jeszcze Adam Plaszczyca pisal, ze wystarczy przechylic kolo
a pojawia sie sila dosrodkowa. Bo opony motocyklowe w przekroju
okragle, po pochyleniu tak jakby na stozkowym kole jechac.
Ile w tym prawdy to nie wiem ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.11.19 18:27 WS
- 24.11.19 22:17 J.F.
- 24.11.19 23:12 WS
- 24.11.19 23:31 WS
- 25.11.19 06:24 Shrek
- 25.11.19 09:36 WS
- 25.11.19 18:24 Shrek
- 25.11.19 22:32 WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=