  • Data: 2015-10-07 00:03:17
    Temat: Re: Na czym archiwizować?
    Od: "Adam" <a...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5614290b$0$619$65785112@news.neostrada.pl...

    > Porządek na biurku.
    > 2 dyski na raz.
    > Moja ma opcję automatycznego kopiowania na drugi.
    > Szczerze jeszcze tego nie używałem ale podobno naciskasz przycisk i się
    > samo robi.
    > Niektóre stacje robią jeszcze za huba USB, czytnika kart...
    > http://www.pcformat.pl/News-Unitek---nowe-stacje-dok
    ujace,n,1749
    > Są wersje z eSata jak ktoś ma starszego laptopa z takim gniazdem a bez USB
    > 3.0.

    Czy w takiej stacji dokującej można kopiować wybiórczo foldery i pliki,
    czy służy to jedynie do robienia backupu całego dysku? Na filmie z Youtube
    była mowa o tym, że dysk na który odbywa się kopiowanie musi być co
    najmniej wielkości tego kopiowanego, co by sugerowało robienie backupu
    całości.

    Pozdrawiam
    Adam