  • 21. Data: 2011-05-03 15:48:59
    Temat: Re: Na co wymienić Fabię?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-05-03 13:40, michawar pisze:
    > Witam
    > Moja propozycja to Ford Fusion 1.4 benzyna. Posiadam takowy służbowy i ciężko
    > złe słowo na niego powiedzieć. No może siedzenia trochę taboretowe ale przy tej
    > klasie samochodu to raczej standard.
    > Pozdrawiam

    mialem sluzbowy - nic dobrego o tych aucie nie mozna powiedziec - procz
    tego, ze jak na mialy samochodzik byl wysoko zawieszony (polskie drogi)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 22. Data: 2011-05-03 16:22:40
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Różnie mówią o Matasubishi i Lancerach.... :-)
    > Chociaż mi to się akurat podoba i myślę, że pewnie jak już konkretnie
    > pogadać to pewnie i uda się zejść poniżej 50k...?

    W TOKFM Balkan porównywał ceny części z ASO i wyszło, że te do lancera są
    często 2x bądź 3x droższe niż od innych samochodów.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 23. Data: 2011-05-03 16:43:56
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

> [...]
    > Chociaż mi to się akurat podoba i myślę, że pewnie jak już konkretnie
    > pogadać to pewnie i uda się zejść poniżej 50k...?

    Poniżej 52 raczej ciężko będzie zejść, ale w cenie można "wycyganić" alarmy
    dywaniki czy halogeny. Auto bardzo fajne, pakowne, wygodne, choć lspalanie,
    akier i plastiki w środku nie powalają. Jako rodzinne, wyglądające trochę
    ciekawiej niż fabia, sprawdza się. Silnik 1.6 na miasto w zupełnosci
    wystarczy.

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 24. Data: 2011-05-03 17:47:04
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 3 May 2011 13:36:52 +0200, cbnet

    > KIA cee'd?
    > 6k pln rabatu na rocznik 2010.

    W maju 2011 całe 6kpln rabatu? <śmiech>
    Powinno być minimum 10.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 25. Data: 2011-05-03 17:50:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 03 May 2011 13:40:46 +0200, michawar

    > Moja propozycja to Ford Fusion 1.4 benzyna. Posiadam takowy służbowy i ciężko
    > złe słowo na niego powiedzieć.

    Żartujesz? RAZ się przejeciałem tym autem i więcej nie miałem ochoty
    wsiadać. Nie dysyć, że brzydkie to jak śmierć, plastiki trzeszczą, a drzwi
    zamykają się jakby auto było wolnostojącą wanną z XVII w., to jeszcze to
    nie chce w ogóle jechać. Z dwojga złego lepiej brać znowu Fabię.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 26. Data: 2011-05-03 17:57:24
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 May 2011 12:54:23 +0200, Michal Jankowski wrote:
    >Mam Fabię 1.4, 6 lat przejeździła i wystarczy. I tak sobie myślę, na
    >1. Nowy.
    >2. Wielkość i cena zbliżona do rzeczonej Fabii.
    >3. Wyposażenie bez szaleństw (klima, czujnik cofania, proste radio,
    >'komputer' liczący zużycie paliwa i takie tam).
    >
    >Wyszło mi, że też Fabię... Ale może coś innego zbliżonego jest?
    >Nowa Fabia nie bardzo mi się podoba...

    A co to - obraz na sciane czy do ogrodka ?
    Jestes zadowolony z fabii to kup sobie druga :-)

    Albo poczekaj jeszcze pare lat, moze kolejna bedzie ladniejsza.

    J.

  • 27. Data: 2011-05-03 18:06:36
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    może kia wenga?
    cena podobna, wyposazenie lepsze, 7lat gwarancji choć tu pewnie są haczyki

    --
    ---
    uciu-)

  • 28. Data: 2011-05-03 18:08:04
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    a za ok 50tys to masz diesla 1,6 126KM w wersji wyposażenia o wiele lepszej
    od Fabii

    --
    ---
    uciu

  • 29. Data: 2011-05-03 18:13:56
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    doczytałem, że byłem 3 z tą kijanką:-)

    --
    ---
    uciu

  • 30. Data: 2011-05-03 19:45:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "uciu" <g...@i...pl> writes:

    > a za ok 50tys to masz diesla 1,6 126KM w wersji wyposażenia o wiele
    > lepszej od Fabii

    Taaa, cennikowo 58900. Może ktoś umie takie upusty załatwiać, ale to
    Skode kupi za 40k...

    Ale nie powiem, nawet na obrazku ładnie wygląda... Tylko tak - silnik
    76KM to jakieś nieporozumienie, 125KM benzyna żre jak smok, 128KM
    diesel coś przydrogi, 90KM diesel wołowaty troszeczkę, może 90KM
    benzyna? No nie wiem...

    MJ