  • 31. Data: 2011-05-03 20:04:31
    Temat: Re: Na co wymienić Fabię?
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > Taaa, cennikowo 58900. Może ktoś umie takie upusty załatwiać, ale to
    > Skode kupi za 40k...

    to poszła cena w gore... jak sie takim autkiem interesowałem pod koniec roku
    kosztowala 54 w wersji L

    > 90KM diesel wołowaty troszeczkę, może 90KM
    > benzyna? No nie wiem...

    jezdziłem tydzien dieslem 90KM i na pewno nie jest mułowaty (mialem
    porownanie z tdi 110KM i benzyną 150KM) i jeżdziło się nim świetnie przy
    spalaniu mniej niż 6l ( nie pamietam dokladnie ile) ale zerknij tu:
    http://tinyurl.com/3uzov3d

    Bliźniakiem jest Hundai ix20 - ładniejszy ale droższy

    ---
    uciu

  • 32. Data: 2011-05-03 20:08:09
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > 3. Wyposażenie bez szaleństw (klima, czujnik cofania, proste radio,
    > 'komputer' liczący zużycie paliwa i takie tam).
    >
    > Wyszło mi, że też Fabię... Ale może coś innego zbliżonego jest?
    > Nowa Fabia nie bardzo mi się podoba...
    >
    > A jeśli Fabia, to z takim samym silnikiem czy z innym? Osiągi ma jak
    > dla mnie akurat, ale widzę, że oferują teraz za 1000 zł więcej silnik
    > 1.2 turbo, który rzekomo mniej pali przy tych samych osiągach.
    > Warto/nie warto?
    >
    > MJ
    > PS. Warunek "nowy" jest nienegocjowalny. Każdego proponującego pojazd

    Ja bym kupił nową Fiestę. Fajny wyglad zewnątrz i wewnątrz i podobno fajnie
    jeździ (chodzi o zawieszenie)

  • 33. Data: 2011-05-03 20:13:53
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    > 1. Nowy.
    > 2. Wielkość i cena zbliżona do rzeczonej Fabii.
    > 3. Wyposażenie bez szaleństw (klima, czujnik cofania, proste radio,
    > 'komputer' liczący zużycie paliwa i takie tam).

    Pogadałbym, czy nie da się jakoś korzystnie Skody Rammstein kupić.
    Jako byłemu posiadaczowi fabki kombi, bardzo mi się ona podoba.

    Obecnie jeżdżę Hyundaiem Tucsonem - zamianę w tym kierunku też polecam. ;-)
    P.

  • 34. Data: 2011-05-04 00:07:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "alex" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kia Venga bezsprzecznie, tylko zobacz to osobiście i sie przejedź

    I wybierz Ceeda, lepszego w każdym kawałku. ;-)

  • 35. Data: 2011-05-04 11:44:43
    Od: "trans577" <t...@W...gmail.com>

    Może Clio?
    Nie jest taki strasznie drogi, nieźle wyposażony i bardzo dobrze się nim
    jeździ.

    Najlepiej pochodzić po salonach, pooglądać, pojeździć i wybrać to, co Ci
    najbardziej pasuje... Jakby był jeden "najlepszy" samochód, to inne by nie
    miały racji bytu, a jakimś cudem istnieją i mają się dobrze...

  • 36. Data: 2011-05-08 00:18:02
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    > Mam Fabię 1.4, 6 lat przejeździła i wystarczy. I tak sobie myślę, na
    (...)
    > PS. Warunek "nowy" jest nienegocjowalny. Każdego proponującego pojazd
    > używany plonkuję bez mrugnięcia. 8-)

    i30, cee'd