-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: NURD
Date: Sat, 25 May 2019 10:29:46 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 12
Message-ID: <qcauds$svj$1@news.icm.edu.pl>
References: <e...@g...com>
<5cd86a59$0$17346$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5cd8f6bd$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<1cqtq6mp529x0$.v23682bfrtya.dlg@40tude.net>
<5cd91962$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5cd9aca1$0$511$65785112@news.neostrada.pl> <qbd7ao$585$1@dont-email.me>
<5cda4142$0$542$65785112@news.neostrada.pl> <qbdsg5$ull$2@dont-email.me>
<5cdae160$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdae6c5$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<5cdaeccb$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
<qbjmva$f5q$1@dont-email.me>
<5cdd8aef$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<qbmjvt$cd9$1@dont-email.me> <5cdefeff$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<qbnfrb$emn$1@news.icm.edu.pl>
<5cdfa6f0$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
<qbofdt$53k$1@news.icm.edu.pl>
<5cdfc241$0$543$65785112@news.neostrada.pl> <qc63c2$217$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1558772988 29683 78.10.177.126 (25 May 2019 08:29:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 25 May 2019 08:29:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.6.1
In-Reply-To: <qc63c2$217$1@dont-email.me>
Content-Language: en-US
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2657251
[ ukryj nagłówki ]On 2019-05-23 14:23, SW3 wrote:
> W dniu 2019-05-18 o 10:28, Shrek pisze:
>> Na szczęście jak już napisałeś nie masz inicjatywy ustawodawczej;) Choć
> Chyba znów mylisz rozmówców.
>
>> w sumie zakładając, że grupa jest reprezentatywna do społeczeństwa, to
>> mógłbyś się postarać o 100k podpisów;)
> Ale pod czym? Bezwzględne pierwszeństwo dla samochodów znacząco
> utrudniłoby przekraczanie jezdni na wielu przejściach (choć może
> bezpieczeństwo by wzrosło). Tak jak jest obecnie, jest +- optymalnie.
>
Nie boisz się, że kiedyś nie zauważysz przejścia i pieszego na nim?
Najnowsze wątki z tej grupy
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-11 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-11 Dyski HDD SATA 2,5'' >2TB
- 2024-12-11 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-11 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-10 sprężyny przednie ściśnięte
- 2024-12-10 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-12-10 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-10 ciekawostka mandatowa
- 2024-12-09 Kolejny spaliniak się zjarał
- 2024-12-09 Katowice => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-12-09 Kraków => Senior PHP Developer <=