  • Data: 2004-11-12 13:04:18
    Temat: Re: [NTG] wy?udzanie hase? w interii
    Od: w...@i...pl (Piotr) szukaj wiadomości tego autora

    Niestety dalem sie wpuscic w maliny i facet przejal moja strone na
    http://potop-exodus.w.interia.pl/ - wystarczy tam zajrzec i zobaczyc
    po co mu to bylo.

    Jednak udalo mi sie ustalic, ze IP tego oszusta to 83.16.155.130

    Tak wiec jest to abonent KSM "MEDIA" z Nowej Rudy:

    http://83.16.155.130/staty.html

    Na ich stronie glownej (http://www.ksm.media.pl/contact.php) znalazlem
    namiary na admina:

    Administrator sieci w Nowej Rudzie i Nowej Rudzie S?upiec
    Marek Oko?otowicz
    kom. +48 693 159 596
    a...@k...media.pl

    Interia i Telekomunikacja wykazaly bierna postawe. Jezeli admin tez
    nie ruszy palcem zamierzam pojsc z tym na policje. Myslicie ze za
    przejecie bez upowaznienia - poprzez wyludzenie informacji - czyjegos
    konta, przejmowanie jego korespondencji, wglad w dane osobowe,
    zniszczenie danych na serwerze oraz zamieszczenie zamiast nich
    wulgarnych i obra?liwych tresci gosc moze dostac porzadna grzywne?