  • Data: 2012-04-27 02:06:23
    Temat: Re: NTG usenews
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 23:12:42 +0200, p 47 napisał(a):

    > Następnego dnia po moim tworzacym ten wątek poscie (w jego wyniku ??!)
    > sytuacja zmieniła się o tyle, ze obecnie nie mam dostępu do żadnej grupy na
    > news. neostrada. pl (komunikat: access denied to your node...), a na
    > pozostałych serwerach w dalszym ciągu brak grupy pl.misc.militaria.pl.
    > Oczywiście na początku podejrzewałem czytnik (choć to szamaństwo,- dlaczego
    > miałby czytnik "sam z siebie" zmienić ustawienia i to dla jednej tylko grupy
    > i w jednym kierunku) i a więc już wczesniej przetestowałem sytuację na
    > innym czytniku z podobnym skutkiem.
> [...]

    Po pierwsze - nie przez www, czy serwer nntp ma wpuszczać bez logowania?
    Po drugie - idź z tym na pl.news.czytniki (ustawiam FUT)
    Po trzecie - pl.misc.militaria mogę w chwili obecnej pobrać z następujących
    serwerów:
    news.atman.pl
    news.gazeta.pl
    news.home.net.pl
    news.icm.edu.pl
    news.icp.pl
    news.interia.pl

    [ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej. ]
    [ (znalezione w necie) ]