  • 51. Data: 2005-02-24 10:18:02
    Temat: Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu
    Od: "Rafal.Doroszkiewicz" <j...@v...net.pl>

    d...@w...sobie.to napisał(a):
    > No nie do konca - w spolkach akcyjnych badanie jest co roku z powodu nazwy
    > - obrot ani zatrudnienie niczego nie wnosza.

    Nazwa wynika z wielkości kapitału spółki, który w tym temacie ma więcej
    do powiedzenia, niż sama 'nazwa'.

    Ale ilu postujących, tyle racji. Nic, tylko zrobic zrzutkę na biegłego
    sądowego, coby nam tutaj wszystko wyjaśnił i zakończył ten nie do końca
    poprawny merytorycznie spór.

    Pozdrawiam,

  • 52. Data: 2005-02-25 12:00:53
    Od: d...@w...sobie.to

    Rafal.Doroszkiewicz <j...@v...net.pl> wrote:

    > Nazwa wynika z wielkości kapitału spółki, który w tym temacie ma więcej
    > do powiedzenia, niż sama 'nazwa'.

    Jednak kapital bezposrednio nie przeklada sie na koniecznosc badania, poza
    tym wiele spolek zoo ma wiekszy od niektorych akcyjnych.
    Tak wiec akcyjna robi badanie bo nazywa sie akcyjna :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    33. Punch a hole in the T.V. Sit and watch it anyway, complaining

  • 53. Data: 2005-02-25 14:21:37
    Od: "Łukasz" <l...@b...pl>

    I o co tyle szumu - ja prowadzę pełną księgowość odkąd pamiętam i nie
    powoduje to wcale zwiększenia kosztów, nie stawia mnie na skraju bankructwa
    a prowadzenie w prawidłowy sposób księgi przychodów i rozchodów to chyba nie
    taka straszna uciążliwość...

    Zanim zaczniecie znów głupio protestować pomyślcie o korzysciach jakie
    niesie takie rozwiązanie.

    Pozdrawiam

    Użytkownik "psobkiew" <p...@a...com> napisał w wiadomości
    > Zainteresowani:
    > - drobni providerzy (zniką z rynku)
    > - osoby pracujace u providerów (stracą pracę?)
    >
    > a wszystko po przez nadintererpretacje dyrektywny unijnej
    > www.mi.gov.pl/prezentacje/jednostki/1/dokumenty/dyre
    ktywa_2002.21.we.doc

  • 54. Data: 2005-02-25 15:18:12
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    "Łukasz" <l...@b...pl> writes:

    > Zanim zaczniecie znów głupio protestować pomyślcie o korzysciach
    > jakie niesie takie rozwiązanie.

    Jaka jest korzyść z obowiązku?

    (Jeśli to takie opłacalne, to mogliby dobrowolnie.)

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 55. Data: 2005-02-25 15:44:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk napisał(a):

    > Jaka jest korzyść z obowiązku?

    Glownie dla kontrolujacego, ktory np moze sprawdzic w jaki sposob jest
    ustalona cena.

    j.

  • 56. Data: 2005-02-25 17:12:13
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@b...pl> napisal(a):
> [...]
    > taka straszna uciążliwość...
    >
    > Zanim zaczniecie znów głupio protestować pomyślcie o korzysciach jakie

    A Ty, zanim zaczniesz głupie posty na usenet pisać, musisz zrozumieć, że
    pełna księgowość to właśnie nie księga przychodów i rozchodów, tylko księgi
    handlowe. A teraz telefon w łapkę i zapytaj, za ilę to biura rachunkowe pociągną.
    Koparka Ci opadnie, bo to jest tak z 10 razy tyle, ile biorą za Twoją
    KPiR.

    Dodatkowo KPiR można poprowadzić samemu, a KH to już wyższa szkoła jazdy
    niestety.

    Ech, te nasz polskie biznesmeny... Nawet nie wiedzą jak się rozliczają z
    fiskusem, a potem wielki płacz, że urzędy nie dają żyć.

    P.S. Odpowiada się pod postem i wycina cytaty.
    --
    Samotnik

  • 57. Data: 2005-02-25 17:13:52
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <l...@b...pl> napisal(a):
> [...]

    pełna księgowość to właśnie nie księga przychodów i rozchodów, tylko księgi
    handlowe. A teraz telefon w łapkę i zapytaj, za ile to biura rachunkowe pociągną.
    Koparka Ci opadnie, bo to jest tak z 10 razy tyle, ile biorą za Twoją
    KPiR.

    Dodatkowo KPiR można poprowadzić samemu, a KH to już wyższa szkoła jazdy
    niestety.

    Ech, te nasze polskie biznesmeny... Nawet nie wiedzą jak się rozliczają z

  • 58. Data: 2005-02-25 21:33:10
    Od: d...@w...sobie.to

    Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

> [...]
    > Koparka Ci opadnie, bo to jest tak z 10 razy tyle, ile biorą za Twoją

    Dodam jeszzce, ze biegly zaczyna rozmowe od 10kzl za badanie bilansu.
    Ksiegowy tez dolicza za "obsluge bieglego" - zwykle podobnie do ceny bieglego :)

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    15. Buy a plant. Sleep with it at night. Talk to it. After a few

  • 59. Data: 2005-02-25 21:35:00
    Od: d...@w...sobie.to

    Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl> wrote:

    > Jaka jest korzyść z obowiązku?

    Jemu sie pomylilo. Nie prowadz ksiag, a myslal ze prowadzi :)
    Mimo wszystko na ksiegach jest plus - wiadomo kto wisi i ile wisi.
    Wiadomo tez na czym sie ile zarabia.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    27. Tell your roommate, "I've got an important message for you." Then

  • 60. Data: 2005-02-25 22:00:41
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <d...@w...sobie.to> napisal(a):

    > Jemu sie pomylilo. Nie prowadz ksiag, a myslal ze prowadzi :)
    > Mimo wszystko na ksiegach jest plus - wiadomo kto wisi i ile wisi.
    > Wiadomo tez na czym sie ile zarabia.

    Wiesz, ten plus w zestawieniu z dodatkowymi powiedzmy 2000 zł miesięcznie
    jest jakby... malutki ;)

    W każdym razie poraża mnie niewiedza na ten temat wśród ludzi, którzy
    prowadzą działalność. Jak można nie odróżniać KPiR od KH?
    --
    Samotnik