eGospodarka.plGrupypl.internet.polip[NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu › Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu
    From: d...@w...sobie.to
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [NTG] sprzeciw pelnej ksiegowosci dla malych dostawcow internetu
    Date: Sat, 26 Feb 2005 22:09:17 +0000 (UTC)
    Sender: Dariusz Margas <d...@s...atcom.net.pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:
    > d...@w...sobie.to writes:

    > No wiesz, porownujesz z ksiegowoscia duzej firmy. Duza firma tak czy owak
    > musi miec pelna ksiegowosc, chocby z tej przyczyny, ze na KPiR nic nie
    > bedzie widziec. Nawet jakby mogla i chciala miec KPiR, to i tak ksiegowa
    > nie bedzie tego prowadzic za 100 zl miesiecznie.

    Szukalem taniego bieglego i nie znalazlem nikogo ponizej 8kzl, a te 8 to
    tez w zasadzie lipa. Nie znam przypadku podpisania badania za mniej, niz
    10kzl. Mozesz miec jedna fakture, oni biora za podpis, a nie za robote, bo
    robote robi im ksiegowy, dodatkowo cie kasujac :)

    Z praktyki mi wychodzi, ze podpis bieglego, bilans ksiegowego i ich
    wzajemna wspolpraca to min 18kzl, a jeszcze sam sobie napiszesz
    sprawozdania z dzialalnosci, zeby biegly mial co zalaczyc.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    7. Put your glasses on before you go to bed. Take them off as soon as