  • 11. Data: 2010-02-19 13:57:42
    Temat: Re: [NTG] poleccie jakis zestaw glosnomowiacy...
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Rozwaz TomToma - nawet smsy Ci moze wrzucic na ekran nawigacji.

    nie, no, proszę Cię, tom tomek jako zestaw HF? ;-)
    nawigację mam, potrzebuję coś głośnogadającego,

    > Tak oftopicznie to jednak uwazam, ze BT na uchu jest duzo lepszym
    > rozwiazaniem - polecam HBH PV708 - nie wklada sie do ucha, nie spada
    > (mozna nawet z nim biegac), bateria wytrzymuje bardzo długo, tani jak
    > barszcz i ogolnie zajefajny.

    dzięki za propozycję, ale słuchawki BT mi się nie podobają i nie będę
    takowej kupował,
    brat

  • 12. Data: 2010-02-19 18:27:18
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-02-18 12:01, bratPit[pr] pisze:
    > Witajcie,
    > mam do Was prośbę, wskażcie mi jakie zestawy głośnomówiące rozważyć [...]
    Od kilku lat używam odziedziczony po poprzednim właścicielu samochodu
    zestaw Sony Ericsson HCB-300. Używam go z Nokiami (od 6310i, poprzez
    E50, E65, E66 po 5800) a także testowałem z Motorolą V3 i Samsungiem
    Omnią i900. Z telefonami Nokii, jako używanymi najczęściej zdarzały mi
    się sporadyczne rozłączenia BT lub zaniki głosu. Ale zaznaczam, że to
    sytuacje sporadyczne i IMHO wina leży raczej po stronie telefonów Nokii,
    bo poprawę w takim przypadku przynosi dopiero reset aparatu. Urządzenie
    można zapoznać z maksymalnie 6 telefonami, które można przełączać
    ręcznie (identyfikacja kolorem kontrolki na manipulatorze). Po włączeniu
    urządzenia wraz z akcesoriami próbuje się ono połączyć najpierw z
    ostatnio używanym a gdy to mu się ni uda podejmuje się połączenia z
    jednym z kolejnych zapamiętanych aparatów. HCB-300 ma swój mikrofon oraz
    głośnik. Oczywiście działa też automatyczne wyciszanie audio (Laguna II
    w moim przypadku). Przy pomocy manipulatorka można w zasadzie w pełni
    obsługiwać rozmowy (odbieranie, odrzucanie, wyciszenie mikrofonu w
    czasie rozmowy, regulacja głośności, a nawet wybieranie głosowe - o ile
    to działa naprawdę w telefonie jak działało w 6310i, bo w E-series
    rozpoznawanie głosu jest porażką). Wszystko to bez potrzeby wyjmowania
    telefonu z kieszeni.
    Obecnie w handlu dostępny jest chyba tylko nowszy model HCB-400, który -
    z tego co widzę - jest niemal identyczny jak opisany przeze mnie.
    Ogólnie oceniam zestaw SE pozytywnie, może tylko wykonanie samego
    manipulatorka mogłoby być bardziej solidne, no ale jeśli ktoś obchodzi
    się z nim w miarę delikatnie to nie powinien mieć z nim problemów.
    Decyzję musisz podjąć sam... :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____