  • 51. Data: 2015-03-05 19:52:37
    Temat: Re: NTG czyli skuteczna walka z głupotą w internecie
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    podpowiem Ci, pierwsza kategoria na forum będzie brzmiała "trudna historia
    zmiennej pomocniczej [R] w jedynie poprawnym, słusznym i wyzwolonym
    programownaiu powskich elit"... jak tam, zademonstrujesz ze swojej praktyki
    model "zmienna pomocnicza [R] niezbędna wszędzie"?

  • 52. Data: 2015-03-07 18:41:19
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    > Za to jest Wielka Wewnętrzna Potrzeba. To wprost nie do pomyślenia, żeby
    > siedząc na kiblu nie napisać choć kilku słów i nie wyrzeźbić jakiejś
    > ważniej usenetowej wiadomości.

    Fakt.
    Bez stałego monitoringu poziomu orgazmu nie można dzisiaj żyć.
    Ani bez stałych informacji on line dotyczących stopnia ugotowania
    ziemniaków.
    A ja swoją komóreckę raz na dziesięć dni ładuję...

  • 53. Data: 2015-03-07 21:47:02
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > A ja swoją komóreckę raz na dziesięć dni ładuję...

    już niedługo będzie to ścigane jako znęcanie się nad inteligentną
    istotą. W wielu przypadkach inteligentniejszą od użytkownika.

  • 54. Data: 2015-03-08 02:14:05
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    Maciek <d...@p...onet.pl> wrote:

    > Smartfon z linuksem i dowolnym newsreaderem w trybie tekstowym bylby
    > lepszy.

    Na szczescie jest na androida connectbot (takie ssh). Ja korzystam
    z newsow tylko zdalnie (tin na screenie) i problem wielu scorefiles
    dla mnie nie istnieje, bo czy to komp w domu, czy w pracy, czy smartfon,
    to jest to jedna i ta sama instancja newsreadera, w dodatku w tym samym
    stanie (np. w srodku watku), w jakim zostala poprzednio zostawiona...

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/