  • 21. Data: 2015-03-04 14:36:20
    Temat: Re: NTG czyli skuteczna walka z głupotą w internecie
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek Grądys napisał:

    > Ja też używałem slrn, ale miałem go na jednym kompie i się łączyłem
    > przez ssh.

    To samo napisałem wyżej -- wciąż tak robię, że łączę się przez SSH,
    jeśli nie jestem na miejscu. Teraz, gdy sieć szybka, to kompletnie
    nie ma znaczenia, czy pracuje się lokalnie, czy zdalnie. Ale kiedyś
    bywało, że synchronizowałem pliki slrn na inny komputer.

    > Dodatkowo miałem zawsze oznaczone co przeczytane, a co nie.

    To tak zwana oczywista oczywistość. Inaczej by mi przyszło chyba
    zwariować. A przecież nie tylko mam oznaczone co przeczytane (po
    prostu tego już nie ma), ale mam oznaczone co warto przeczytać
    w pierwszej kolejności -- może nawet ważniejsze od killfajla jest
    dodatnie punktowanie według różnych kryteriów. Zbiorowe cięcie
    gupków, zamiast indywidualnego, też ułatwia życie (np. wysokie
    ujemne score dla "User-Agent: G2/1.0" bardzo porządkuje obraz
    Usenetu).

    Jarek

    --
    Jedziecie do stolicy kraju kapitalistycznego. Który to kraj
    ma być może nawet tam i swoje plusy. Rozchodzi się jednak

  • 22. Data: 2015-03-04 14:38:51
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    JDX pisze:

    > No wiesz, ale używanie smartfona do newsów czy też poczty to tak jakby
    > rzeźbienie w gównie. Używa się tego gdy na prawdę nie ma innej
    > możliwości. :-D

    Za to jest Wielka Wewnętrzna Potrzeba. To wprost nie do pomyślenia, żeby
    siedząc na kiblu nie napisać choć kilku słów i nie wyrzeźbić jakiejś
    ważniej usenetowej wiadomości.

    --
    Jarek

  • 23. Data: 2015-03-04 15:11:32
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello wchpikus,

    Wednesday, March 4, 2015, 2:21:47 PM, you wrote:

    > Zes wypocil stronke, na miare swoich mozliwosci...intelektualnych?

    Ale po co to karmisz? Przecież on tylko czeka na jakiś odzew.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 24. Data: 2015-03-04 15:17:56
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    widać, czas zacząć się od ciebie uczyć... RoMan...
    skoro nie można przetwornic, to przynajmniej propagandy...
    także... kontynuuj...

    P.S.
    ty to musisz mieć wyrwę propagandową w mózgu, a może powinienem powiedzieć w
    dupie...

  • 25. Data: 2015-03-04 16:02:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 04 Mar 2015 14:23:48 +0100, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > No wiesz, ale używanie smartfona do newsów czy też poczty to tak
    jakby
    > rzeźbienie w gównie. Używa się tego gdy na prawdę nie ma innej
    > możliwości. :-D

    Przesadzasz. Używam smartfona do newsow od wielu lat, już niewybrażam
    sobie, żeby toprobić na pc.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2015-03-04 16:23:39
    Od: Piotr <z...@n...com>

    W dniu 04.03.2015 o 04:30 sundayman <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale nadal to trzeba ręcznie kopiować. Myślałem o jakim rozwiązaniu w
    > stylu automatu korzystającego z czegoś tam w jakiejś tam chmurze.
    > Ot, na jednym komputerze zaznaczam, że Kowalski jest mułem, i z automatu
    > mam tak wszędzie.
    >
    > Pewnie takiego cuda nie ma...

    Jedyne, co mi przychodzi jeszcze na myśl, to użycie Bittorrent Sync. Na
    każdym komputerze synchronizacja pliku kill-file, przy czym musi też być
    na każdej maszynie uruchomiony w tle.

    Z.

  • 27. Data: 2015-03-04 16:29:08
    Od: Piotr <z...@n...com>

    W dniu 04.03.2015 o 16:02 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Przesadzasz. Używam smartfona do newsow od wielu lat, już niewybrażam
    > sobie, żeby toprobić na pc.

    Można wiedzieć za pomocą jakiego oprogramowania?

    Wybaczcie małe OT.

    Z.

  • 28. Data: 2015-03-04 17:05:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Piotr,

    Wednesday, March 4, 2015, 4:29:08 PM, you wrote:

    > Można wiedzieć za pomocą jakiego oprogramowania?

    Przecież jest w nagłówku.

    > Wybaczcie małe OT.

    Grrrr...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 29. Data: 2015-03-04 17:09:10
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    no ale muszę przyznać, mimo, że autor wątku to radykalny działacz po/eu
    (tzw. głupek) - pytanie jest dobre...

    to bardzo ciekawy, od jakiegoś czasu wyraźnie obserwowalny trend...

    obsadzanie zagadnień technicznych przez kompletnych powskich idiotów...

    przykład proeuropejski:
    radykalny popieracz wolnej europy dostał zadanie, dlaczego na jakiś tam faks
    nie idą połączenia... radykał wziął to na ambicje i zaczął testować... jak
    wybiera numer 123345*123 z telefonu cyfrowego to mu idzie, a jak wybiera
    numer 123345*123 z innego faksu to mu nie idzie... miałem niezłą polewkę
    cały dzień - powinni mi zapłacić odszkodowanie, za straty moralne... gość
    później zaczął obsługiwać centralę DGT i został powskiem "ekspertem"...
    widać jego logika pasowała do logiki twórców centrali DGT...

    ciekawe do czego "to powskie rozumownie" doporowadzi... byle byśmy nie pękli
    ze śmiechu...

  • 30. Data: 2015-03-04 17:29:46
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    ciekawe co się obecnie dzieje w dziedzinie "programowania",
    aż stach pomyśleć jakie "po-wzorce" obecnie obowiązują i są zalecane przez
    "wszechmocny-system"...