  • 61. Data: 2014-07-18 22:32:13
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 16:42, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > "Posiadania"? Ładnie Cię zindoktrynowali.

    To raczej ty wykazujesz solidne braki rozeznania w istniejącym status
    quo. Tak posiadania - weźmy choćby samą Europę - większość krajów to
    satelity USA.

    > Bredzisz! Przez szacunek dla zmarłych byś lepiej milczał. Rosja
    > anektuje kawałek Ukrainy, której suwerenność gwarantowały państwa
    > zachodnie mordując przy tym dziesiątki osób, a Obama kuli ogon i
    > "wyraża zaniepokojenie/ubolewania". A Ty bredzisz o "sięganiu" po
    > sąsiada Rosji.
    >
    > Dorośnij, bo aż żal czytać takie idiotyzmy.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Jakich zmarłych? A poza tym czyjaś śmierć nie jest powodem aby zacząć
    szanować. Jest to normalna część egzystencji przypisana każdemu
    człowiekowi, a więc z łaski swojej nie wygłaszaj jakichś pompatycznych
    apeli.

    Nie putinowska Rosja obaliła legalny rząd Ukrainy, a intrygi USA i ich
    satelitów. To oni ,a nie Putin,sprowadzili ten kraj do wojny domowej. I
    na dzień dzisiejszy nie ma najmniejszych wątpliwości że za kilka/naście
    lat Ukraińcy zostaną upokorzeni tak jak Polacy obecnością obcego
    żołdactwa na swoim terenie. A w razie jakichś oporów i nie wykluczone że
    tego wielkiego przyjaciela Ameryki, Jaceniuka czeka los Saddama. Też był
    kiedyś wielkim przyjacielem USA.
    Amerykańska walka o wolność i demokrację. Widziałem krwawe strzępy
    ludzkie, pozostałość po robotnikach idących do pracy na poranną zmianę w
    Jugosłowiańskim Kragujevac, efekt wprowadzania demokracji przez tych
    bandyckich gnoi którzy na dodatek znajdują dla swojej bandyckiej
    polityki zrozumienie u takich jak ty..,

  • 62. Data: 2014-07-18 22:38:04
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-18 21:19, k...@g...com pisze:
    > Dla mnie nie są w tej chwili ludźmi walczącymi o lepsze jutro dla siebie i swoich
    dzieci a pospolitymi przestępcami.
    Czyli szubienica? Na podstawie czego,? Bo strona proamerykańska podała
    "prawdę" o tym zdarzeniu?

  • 63. Data: 2014-07-18 22:56:42
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 22:38:04 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:
> [...]
    i swoich dzieci a pospolitymi przest�pcami.

    > Czyli szubienica? Na podstawie czego,? Bo strona proameryka�ska poda�a
    >
    > "prawdďż˝" o tym zdarzeniu?

    Na razie wersja amerykańska jest pierwsza, jedyna, oficjalna i nikt jej nie podważa.
    Mogę uznać że jest prawdziwa co nie znaczy że jak pojawią się inne fakty to nie mogę
    zweryfikować stanowiska. Według tej wersji rakietę wystrzelili separatyści. Pojawia
    się pytanie czy odpowiedzialni za to są Rosjanie? Po stronie separatystów są
    najemnicy. Podobno sporo ich. Ten co mu się przypisuje zestrzelenie to też najemnik.
    To Rosjanin który wcześniej ponoć był najemnikiem w Jugosławii. Czy jak by się
    okazało że najemnikiem który nacisnął przycisk odpalający rakietę jest Polak. To by
    znaczyło że Tusk jest winny śmierci ludzi z samolotu?

  • 64. Data: 2014-07-18 23:33:33
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 22:32:13 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    .pl...

    > To raczej ty wykazujesz solidne braki rozeznania w istniejącym status
    > quo. Tak posiadania - weźmy choćby samą Europę - większość krajów to
    > satelity USA.

    a niepodległe to Białoruś i republika Naddniestrzańska?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 65. Data: 2014-07-18 23:46:41
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 23:33:33 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    .pl...

    > a niepodległe to Białoruś i republika Naddniestrzańska?
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
    Też podległe tylko komuś innemu. Jest pewna różnica w polityce zagranicznej USA i
    Rosji. Rosja nie robi przewrotu w Meksyku i Panamie.

  • 66. Data: 2014-07-18 23:49:44
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-07-17 22:13, k...@g...com pisze:
    > Polska to wolny kraj i wolni ludzie mogą rozmawiać o wszystkim gdzie chcą. Ty chyba
    mocno tresowany jesteś skoro nie potrafisz tego zrozumieć.
    A Ty baranie jesteś niereformowalny.
    Cytować nie potrafisz.
    Ale starość nie radość, rozumiem.

  • 67. Data: 2014-07-18 23:50:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 18 Jul 2014 14:46:41 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Też podległe tylko komuś innemu. Jest pewna różnica w polityce
    > zagranicznej USA i Rosji. Rosja nie robi przewrotu w Meksyku i Panamie.

    za to w Gruzji, Czeczenii, Ukrainie, Naddniestrzu i ...

  • 68. Data: 2014-07-18 23:51:36
    Od: Jawi <t...@p...com>

    W dniu 2014-07-17 21:23, k...@g...com pisze:
    > Ważne bo chuju złamany zginęło ponad 300 osób.
    Huju złamany cytujesz nawet stopkę.
    Piszesz NTG, a jednak piszesz.
    Z ciebie jednak zgrzybiały kutas

  • 69. Data: 2014-07-18 23:54:48
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 23:49:44 UTC+2 użytkownik Jawi napisał:
> [...]
    Ty chyba mocno tresowany jesteďż˝ skoro nie potrafisz tego zrozumieďż˝.

    > A Ty baranie jesteďż˝ niereformowalny.
    >
    > Cytowaďż˝ nie potrafisz.
    >
    > Ale staro�� nie rado��, rozumiem.

    Spierdalaj.

  • 70. Data: 2014-07-19 00:00:01
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 lipca 2014 23:50:07 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Zapominasz że w wyniku decyzji wielkiej trójki z której Stalin był w mniejszości
    tereny o których piszesz przeszły do radzieckiej strefy wpływów w ramach ostatecznego
    podziału Świata. Polska też była przydzielona do kontroli przez ZSRR. I jeszcze sporo
    państw europejskich. Jak jesteś taki poprawny politycznie to dlaczego nie
    protestujesz że Polska jest w obozie zachodnim i na jej terenie były na przykład
    amerykańskie więzienia i jest amerykańska broń i amerykańscy żołnierze.