  • 261. Data: 2014-07-23 00:00:45
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A tak coś merytorycznie.

    Merytorycznie ze Stalin był morderca a nie dobrodziejem narodu Polskiego?
    Raczysz zartować.
    Wole iśc pobiegać!

  • 262. Data: 2014-07-23 00:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Już raz mi coś zarzucałeś, sprostowałem, przyznałeś rację, jednak coś
    > takiego jak przeprosiny za pomówienie to już nie leży w twoim
    > zwyczaju. Tu kolejne pudło, ja swoja twórczość w usenecie traktuje
    > poważnie, a na dodatek nie używam takiego słownictwa.

    Lezy czy nie lezy - przepraszam.
    Z jakiegos powodu sadizłem, ze odpowiadam kogutkowi a to jego zdanie.

    > To nie ja podaję w głównym wydaniu Wiadomości takie brednie, których
    > na dodatek w żaden sposób nie można zweryfikować.

    Ale co jest teraz brednią?
    Sama teza, czy to ze podano iz separatysci tak twierdzili?

    > W RT widzę rzeczowe, bardzo prawdopodobne argumenty, natomiast w
    > naszych telewizjach są pokazywane tylko wyrwane z kontekstu fragmenty,
    > chcą kogoś ośmieszyć, a naprawdę ośmieszają się sami.

    RT? Mówisz o telewizji Rosyjskiej?

  • 263. Data: 2014-07-23 00:23:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Tak. A jak sprzedawczyni z GSu sprzeda chłopu siekierę, a ten tą
    > siekierą zabije swoją żonę, to winna będzie sprzedawczyni z GSu?

    A dlaczego miałaby byc?
    Prawo nie sankcjonuje w zaden sposób sprzedania chłopu siekiery.
    Sankcjonuje za to zabicie ta siekierą zony, wiec winny bedzie tylko chłop.

  • 264. Data: 2014-07-23 09:04:42
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-23 00:00, Budzik pisze:

    > Na alkohol też.

    No tak, zapomniałem o konieczności posiadania licencji na zakup alkoholu...

    > Chodzi mi o sprzedaz jakiegos chemicznego swinstwa.
    > O jakim konkretnie przepisie mówisz?

    O żadnym przepisie, facet pada trupem po użyciu wody kolońskiej
    "Brutal", bo ma jakieś uczulenie na nią. Kogo robisz winnym za to
    zdarzenie?

    > Ze co?
    > Nie sprawdzasz noża trzylatkowi? Piłes coś?
    Nie sprzedasz, miało być.

    Drugie pytanie zbyt osobiste, jak na naszą krótka znajomość.

    > Kolejny przykład argumentowania na podstawie podstawówki.
    > Odpowiadając tak zebys zrozumiał: nie to twoje "argumenty" wołają o pomste
    > do nieba...

    Przyznaję że popełniłem spore nadużycie posądzając o posiadanie
    własnych, rozumowania i argumentów. Być może i gdzieś tam w zakamarkach
    swojego życia prywatnego je posiadasz, jednak to co prezentujesz w
    usenecie całkowicie temu przeczy.

  • 265. Data: 2014-07-23 09:07:51
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-22 22:52, Czesław Wiśniak pisze:

    > Po co karmisz tego trolla, jaki to ma cel ? Czy chodzi o to, zeby go
    > prowokowac i ludzie mieli posmiewisko ?
    > Moze jednak juz wystarczy bo to powoli robi sie nie do zniesienia :)

    Jak widać po powyższym, Budzik prowokuje tylko takiego jak ty i tobie
    podobnych trollów, do głupkowatych komentarzy.

  • 266. Data: 2014-07-23 09:08:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-22 20:58, masti pisze:

    > imperialistą to był Stali i batiuszka Putin również. I będę pisał w takim
    > tonie o sowieckich mordercach bo zasługują na to. Stalin nic nie zrobił
    > dla Polski. Wszysto to robił dla powiekszenia swojego imperium. Niestety
    > nie miał kto mu skopać tyłka jak w 1920

    Sorry, ale ze strachu o własna skórę nie będę odpowiadał na tak
    prowokacyjne wypowiedzi. Jesteś w tej dobrej sytuacji bo za głoszenie
    takich poglądów nic ci nie grozi, a moje, w większości w opozycji do
    twoich podpadają już pod paragraf. A podsumowując, tylko z tym że Stalin
    budował własne imperium masz rację.

  • 267. Data: 2014-07-23 09:08:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Merytorycznie ze Stalin był morderca a nie dobrodziejem narodu Polskiego?

    Tak, idź pobiegać, temat zupełnie cię przerasta. Nie powiedzą w TV czy
    nie przeczytasz w Wiki że to tylko dzięki Stalinowi Polacy przestali być
    skazywani na wielopokoleniową rolę jaśniepańskich pucybutów i świniopasów.

  • 268. Data: 2014-07-23 09:16:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 Jul 2014 09:08:36 +0200, Trybun napisał(a):
    > Tak, idź pobiegać, temat zupełnie cię przerasta. Nie powiedzą w TV czy
    > nie przeczytasz w Wiki że to tylko dzięki Stalinowi Polacy przestali być
    > skazywani na wielopokoleniową rolę jaśniepańskich pucybutów i świniopasów.

    Poprzez likwidacje jasniepanstwa ?

    Trudno powiedziec, przemiany spoleczne i rozwoj po wojnie byly
    nieuniknione, a i przed wojna tez nie wszyscy swinie pasli.

    Za to mozna by rzec ze zostalismy skazani na wielopokoleniowa role
    radzieckopanskich pucybutow.

    J.

  • 269. Data: 2014-07-23 09:17:45
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-20 10:59, Budzik pisze:

    > Wymyslane fakty sa najgorsze...

    Jasne, podobnie jak kreowanie rzeczywistości opartej na fałszu.

  • 270. Data: 2014-07-23 09:24:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-23 09:16, J.F. pisze:
> [...]
    > nieuniknione, a i przed wojna tez nie wszyscy swinie pasli.
    >
    > Za to mozna by rzec ze zostalismy skazani na wielopokoleniowa role

    Nie ma żadnej pewności, zwłaszcza w świetle tego jak zawzięcie klasa
    jaśniepańska walczyła o zachowanie swoich przywilejów po zakończeniu wojny.

    Taka juz widać nasza rola narodowa, ale jednak wtedy Polak, każdy Polak,
    mógł chodzić z podniesiona głową. W kraju nikt obcy nas nie poniżał,
    takoż i za granicą nas szanowano.