  • 251. Data: 2014-07-22 20:56:15
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 18:00, Budzik pisze:

    > Tak, tak, doskonale pamietam jak napisałes kiedys:
    > " w dupie mam to, czy jestem wiarygodny na newsach..."

    Już raz mi coś zarzucałeś, sprostowałem, przyznałeś rację, jednak coś
    takiego jak przeprosiny za pomówienie to już nie leży w twoim zwyczaju.
    Tu kolejne pudło, ja swoja twórczość w usenecie traktuje poważnie, a na
    dodatek nie używam takiego słownictwa.

    > Próba spłycania? Jaja sobie robisz? Jakies okrągłe słówka na BZDURE
    > bedziesz stosował, zeby pomniejszyc ten szczyt absurdu?

    To nie ja podaję w głównym wydaniu Wiadomości takie brednie, których na
    dodatek w żaden sposób nie można zweryfikować.

    > Uff, pocieszające, że tłumaczenia rosyjsko -separatystyczne traktujesz na
    > poziomie wiarygodnosci Macierewicza.
    > Tylko w takim razie - czego bronisz, skoro wiesz, ze bzdury opowiadają?

    W RT widzę rzeczowe, bardzo prawdopodobne argumenty, natomiast w naszych
    telewizjach są pokazywane tylko wyrwane z kontekstu fragmenty, chcą
    kogoś ośmieszyć, a naprawdę ośmieszają się sami.

  • 252. Data: 2014-07-22 20:58:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jul 2014 20:50:47 +0200 osobnik zwany Trybun
    napisał:

> [...]
    > Polacy traktowali jeńców Armii Czerwonej. Natomiast ja mimo dużego
    > szacunku i wdzięczności za to co zrobił dla większości Polaków w
    > trakcie trwania i po wojnie, uważam że (pospolicie pisząc) miał nierówno
    > pod sufitem. Był na wpółobłąkanym człowiekiem owładniętym manią
    > prześladowczą, bo tylko taki może mordować niewinnych ludzi, nawet
    > jeżeli miał słuszny czy niesłuszny uraz do żołnierzy Wojska Polskiego..
    >
    > Jeżeli zaś chcesz pisać o tym w takim tonie, to można zapytać jakich to
    > Słowian mordował, skoro ci spiskowali z imperialistami przeciwko innym

    imperialistą to był Stali i batiuszka Putin również. I będę pisał w takim
    tonie o sowieckich mordercach bo zasługują na to. Stalin nic nie zrobił
    dla Polski. Wszysto to robił dla powiekszenia swojego imperium. Niestety
    nie miał kto mu skopać tyłka jak w 1920

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 253. Data: 2014-07-22 22:10:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 22 Jul 2014 20:54:36 +0200, Trybun napisał(a):

    > Flightradar odnotowuje na bieżąco każde obniżenie pułapu, czy zmianę kursu?

    To nie mysliwce, nie robia gwaltownych nurkowan, tylko statecznie i
    pod niewielkim katem. Inne zmiany wysokosci FR jakos rejestruje w
    trakcie.

    [...]
    > Słuchacz, widz ma mieć wszystko podane jak na tacy, bez miejsca na
    > wątpliwości. To polska rzeczywistość po 89roku.

    No to co - nalezy podawac jakas plotke o znizaniu, ktora wytrzasnales
    nie wiadomo skad, czy poczekac na raport ?

    Tam sa tacy sami, liczy sie news.

    J.

  • 254. Data: 2014-07-22 22:49:11
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > W RT widzę rzeczowe, bardzo prawdopodobne argumenty,

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Ostre-slowa-r
    osyjskiej-dziennikarki-Abby-Martin-Russia-Today-chce
    -ja-wyslac-na-Krym,wid,16449115,wiadomosc.html?ticai
    d=113216&_ticrsn=3

    http://www.wprost.pl/ar/438761/Kolejna-dziennikarka-
    odchodzi-z-Russia-Today-Na-antenie/

    7176,Dziennikarka_Russia_Today_nie_chce_dluzej_klama
    c_.html

  • 255. Data: 2014-07-22 22:52:45
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Wymyslane fakty sa najgorsze...

    Po co karmisz tego trolla, jaki to ma cel ?
    Czy chodzi o to, zeby go prowokowac i ludzie mieli posmiewisko ?
    Moze jednak juz wystarczy bo to powoli robi sie nie do zniesienia :)

  • 256. Data: 2014-07-22 23:17:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 22 Jul 2014 14:42:55 +0200, "Ergie" <e...@s...pl> wrote:

    >Nie "się robi" tylko _jest_ winna. Dała nieodpowiednie narzędzie
    >nieodpowiedniej osobie.

    Tak. A jak sprzedawczyni z GSu sprzeda chłopu siekierę, a ten tą
    siekierą zabije swoją żonę, to winna będzie sprzedawczyni z GSu?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 257. Data: 2014-07-22 23:34:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 22 Jul 2014 14:42:55 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Nie "się robi" tylko _jest_ winna. Dała nieodpowiednie narzędzie
    > nieodpowiedniej osobie.

    zakazu sprzedaży kierowcom nie ma.
    Jest zakaz sprzedaży nietrzeźwym tylko jak sprzedawca ma to sprawdzić? na
    chuch?

  • 259. Data: 2014-07-23 00:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Na broń potrzebne jest ekstra pozwolenie.

    Na alkohol też.

    > Nie wiem, nie mam pojęcia o co ci chodzi.

    Chodzi mi o sprzedaz jakiegos chemicznego swinstwa.
    O jakim konkretnie przepisie mówisz?

    > I za żadne skarby nie sprawdzasz noża trzylatkowi...

    Ze co?
    Nie sprawdzasz noża trzylatkowi? Piłes coś?

    > Całe to twoje
    > rozumowanie, i argumenty wołają wręcz o pomstę do nieba..

    Kolejny przykład argumentowania na podstawie podstawówki.
    Odpowiadając tak zebys zrozumiał: nie to twoje "argumenty" wołają o pomste
    do nieba...

  • 258. Data: 2014-07-23 00:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > 1/ 20%
    > 2/40%
    > 3/35%
    > 4/4%
    > 5/1% inne czynniki

    A dlaczego uwazasz, ze najprawdopodobniejsze bylo przypadkowe zestrzelenie
    przez separatystów?

  • 260. Data: 2014-07-23 00:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > A ja pisanie w sposób prosty zrozumiały dla czytelnika ..

    Wybacz, ze nie rozumiesz.
    Nie umiem pisac w jezyku rosyjskiej propagandy, tak łatwo i lekko
    przyswajanym przez Ciebie.