  • 221. Data: 2014-07-22 12:44:31
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 22:43, k...@g...com pisze:

    > Myk polega na tym ze trzeba występować w ostrym tonie, ale nie tak ostrym żeby zimą
    w czapce i kufajce w domu siedzieć. Tym wszystkim od straszenia zwieracze puszczają
    na samą myśl co by zrobili bez ruskiej ropy. Wiedzą że ruski da sobie radę. Oni
    przyzwyczajeni do dużych liczb. Jak umrze z głodu jeden Rosjanin to tragedia. Jak dwa
    miliony to statystyka.

    Myślę że nie ma żadnego myku, w istocie tzw. zachód od biedy obejdzie
    się bez rosyjskiej ropy czy gazu, Rosja na dzień dzisiejszy bez kasy za
    kopaliny - nie. Druga sprawa jest taka że poza USA, i GB nikt nie chce
    robić sobie wroga z Rosji, tylko na skutek wasalizmu wobec USA sporo
    krajów europejskich przyłącza się do wrogiej retoryki skierowanej na Rosję.

    Jankes militarnie nie jest w stanie pokonać Rosji, a więc jak na razie
    to tylko próbuje pozbawić ją sojuszników. Później zacznie wzniecać
    rebelie.. Jak by nie było, czarno widzę przyszłość tego kraju,
    stanowczość Putina może upadek Rosji jako liczącego się mocarstwa i
    ostoi wolnego Słowiaństwa tylko opóźnić w czasie.

  • 222. Data: 2014-07-22 13:44:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Ci niektórzy, to niby kto? Masz siebie na myśli?

    Polecam czytanie ze zrozumieniem...

  • 223. Data: 2014-07-22 13:44:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > No cóż, czasem lepiej pomilczeć i dawać złudzenie..

    Obiecujesz, ze weźmieesz sobie własną radę do serca?

    > Nie sądzę, tym ze wschodu Ukrainy naprawdę nie po drodze z USA i UE. A
    > podejrzewam żę bez wschodu to dla USA i UE pozostała Ukraina jest
    > zupełnie bez wartości.

    Oczywiscie ze nie sądzisz... wielbicielu Stalina...

    > Tak, pro Doniecka Ludowa Republika.

    Oczywiscie.
    Bo dla Rosji DRL jest mniejszym złem.
    Natomiast Ukraina skierowana w stronę EU była dla Rosji stratą wszelkich
    wpływów.

    > Nie, tylko to że gdyby chciał zająć Wschodnią Ukrainę to już by
    > przejął a my byśmy o tym incydencie pomału zapominali, no przynajmniej
    > przestało to by być tematem dnia w Polsce.

    Zapewne taki jest plan.
    Tylko jeszcze wymówek potrzeba odrobinę wiecej.

    > Ciężki zarzut. Niestety tak chybiony jak ta rzekoma agresja Rosji
    > wobec "wolnego świata:-D "

    Nie zarzut, zart z tych Twoich faktów...

    > Nie takim tonem do Putina w kwestii czegoś co nie dotyczy Rosji ani
    > Putina.

    A co? Obraziłes się? Wystepujesz w roli adwokata?

    > Ma swojego mentora za oceanem to niech od niego zacznie żądać.

    Niech sobie od niego? A coz TO za ton?
    holandia nie moze ale Ty mozesz do Holandii?

    > Ma on swoje B52 w GB, naloty dywanowe można było przeprowadzać w
    > Jugosławii, to co stoi na przeszkodzie aby zbombardować wschodnią
    > Ukrainę?

    Zdrowy rozsadek...? Miłosniku Stalina... Bleh...

  • 224. Data: 2014-07-22 13:44:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > W całościowej kwestii spraw tego co się dzieje ostatnio na Ukrainie -
    > owszem, tylko kompletny beamózg może powtarzać te idiotyzmy że to w
    > jakim stanie znalazła się Ukraina, i to co tam się dzieje to za sprawą
    > Rosji i Putina.

    Stosując Twój sposób argumentowania:
    tylko kompletny bezmózg moze powtarzac te idiotyzmy, ze to w jakim stanie
    znalazła się Ukraina i to co tam się dzieje to nie jest sprawka Rosji i
    Putina...

    > Mogę przestać cytować fakty, ale co to zmieni, poczujesz się lepiej?

    Mogłbys zaczać jakies fakty podawać...
    Wskazywałem ci jednak wielokrotnie ze to co ty uznajesz za fakty jest tylko
    bełkotem nie mającym z faktami nic wspolnego.

> [...]
    > prostu powiedzieć - "pomyliłeś adresy - wal się koleś".
    >
    > Kiedy do ciebie dotrze to że to nie Putin wzniósł rebelię na Ukrainie,
    > a więc o jakich jego planach bajdurzysz? To nie Putin a jedyni
    > prawdziwi terroryści którzy od jakiegoś czasu panoszą się w świecie,
    > czekali aż się zwiążą ręce Putinowi ręce ze względu na Olimpiadę w
    > Soczi i dopiero wtedy uderzyli na Ukrainie, w samych Ukraińców i
    > interesy Rosji, wiedząc że Putin odmówi Janukowyczowej prośbie o
    > interwencję . Terroryści próbują piec dwie pieczenie przy jednym

    Trzeba być slepcem zeby tak widziec wydarzenia.
    Ukraina postanowiła obalic rzad - prawda. Nic dziwnego, skoro rzad
    postanowił podjąć strategiczną decyzję zupełnie w sprzecznosci z
    wczesniejszymi obietnicami i oczekiwaniami narodu.
    Rebelia sie udała, przy okazji wyszły na jaw ogromne oszustwa rzadu i
    rodziny "tego pana".
    Uformowałby sie nowy rzad i Ukraina zaczełaby wracac do normalnosci.
    Ale poszłaby w strone Europy sprawiajac ze Rosja straciłaby swoje
    przywileje w tym rejonie.
    I wtedy wkracza Rosja. I wszelkie kolejne działania, wywołanie
    niestabilnosci etc to juz tylko i wyłącznie wina Rosji.
    A ze powody i powiodziki sieznajda. No pewnie. Ale to tylko wymówki! A nie
    realne przesłanki.
    Wymówki ktore zapatrzeni w Rosje łykają jak tlen.

> [...]
    > wyobrażasz sobie sytuację że w wyniku nowych faktów wychodzi na jaw że
    > to nikt inny a jankesi zestrzelili ten samolot? O ile był to naprawdę
    > zamach, to tak naprawdę nikt poza grupką wtajemniczonych nie wie co
    > tam się wydarzyło, ale powioedz mi czy ty i tobie podobna grupa
    > klakierów która wyrosła na jankeskiej propagandzie jest w stanie
    > przyjąć taką prawdę? Założę się że nie, zbyt głębokie jest dla was to
    > medialne pranie mózgów, żeby zaakceptować nawet oczywiste fakty.. Wam
    > już nie jest potrzebne żadne śledztwo i uczciwy proces - wy już na

    Byłbym zszokowany, tak samo jak bym był zszokowany, ze samolot zestrzelili
    kosmici.
    Można rozwazac takie sytuacje, ale na razie najprawdopodobniejsze sa
    zupełnie inne.
    Ale oczywiscie ktos komu nie wsmak to co wydaje sie oczywiste - bedzie
    wymyslał dokładnie takie teorie.
    Nie pierwszy nie ostatni raz mamy do czynienia z tego typu propagandą.
    ciekawe, ze ci najgłosniej krzyczą o klakierach, sami najgłosniej wystepują
    w tej roli. Nieświadomie?

  • 226. Data: 2014-07-22 13:44:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Rosjanie też zawdzięczają
    > mu to że z Rosji "Kolosa na glinianych nogach" uczynił potęgę. To tyle
    > jeżeli chodzi o główne fakty. Putin, jak na razie to tylko marny cień
    > Wujaszka Stalina. Wujaszek na pewno nie dałby tak sobą pomiatać.

    Nieźle.
    No to koniec dyskusji własciwie.
    Jestes wariatem widzącym w Stalinie bohatera. Historia osądziła to inaczej.
    Historia wspolczesna, nie historia Radziecka, bo ogólnie wiadomo, ze w tej
    histori wiecej propagandy niz prawdy.
    Troche mi Ciebie żal.

  • 225. Data: 2014-07-22 13:44:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Mnie też zazdrość zżera widząc niezależne od terroryzującego świat
    > bandyty, kraje.

    A ktoś ci broni się przenieść?

  • 227. Data: 2014-07-22 14:37:43
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zaczynasz mi coś wmawiać

    Ja Ci nic nie musze wmawiać. Rosja morduje setki osób o Ty bredzisz o
    "stanie posiadania" USA i "sięganiu" po sąsiada Rosji.

    > jak ci niegodziwcy i zgraja klakierów Putinowi to że to on jest
    > agresywny.. I istotnie jak twój dialog ze mną ma polegać na obrażaniu to
    > istotnie spadaj, i nigdy nie wracaj.

    Dialog? Prostowanie i zwrócenie uwagi na szacunek dla pomordowanych nazywasz
    dialogiem?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 228. Data: 2014-07-22 14:42:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Skoro winną się robi handlarkę która żyje z tego co sprzeda

    Nie "się robi" tylko _jest_ winna. Dała nieodpowiednie narzędzie
    nieodpowiedniej osobie. Tak samo jak winnym byłby sprzedawca broni który
    sprzeda broń osobie bez zezwolenia. Dobrze że w końcu nasz wymiar
    sprawiedliwości zaczyna karać _wszystkich_ winnych a nie tylko tych którzy
    bezpośrednio popełnili przestępstwo lub wykroczenie.

    >, to dlaczego nie postawić zarzutów również głównemu winowajcy -
    >producentowi alkoholu...?

    Bo producent go nie produkuje dla nieletnich.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 229. Data: 2014-07-22 15:34:54
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Polecam przeczytać, co pisze o tym (dużo dokładniej i rzeczowo) -
    > polski... komandor, i je "jakiś tam"
    > tylko kmdr Maksymilian Dura, pracujący również dla Nowej Techniki
    > Wojskowej - może być? :)
    >
    > http://www.defence24.pl/news_niewyszkolona-zaloga-mo
    gla-zestrzelic-samolot-jak-dziala-system-buk-rekonst
    rukcja

    Podrzucilem juz ten link wszystkim "znawcom" wczesniej :)

  • 230. Data: 2014-07-22 16:15:14
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-22 14:37, Ergie pisze:
> [...]
    > "stanie posiadania" USA i "sięganiu" po sąsiada Rosji.

    > Dialog? Prostowanie i zwrócenie uwagi na szacunek dla pomordowanych

    To nie Rosja sięgnęła po Kanadę, Meksyk czy Porto Rico, a te imperialne
    świnie po Ukrainę, a wcześniej po Polskę i innych sąsiadów Rosji. Po co,
    pewnie zapytasz, ano choćby strefy buforowe w razie odpowiedzi Rosji na
    atak imperialistów, takie kraje jak Polska czy Ukraina zostaną
    wykorzystane jako tarcze osłaniające terytorium USA przed ripostą
    ruskich. Powiem krótko szubienica w trybie pilnym dla zdrajców którzy
    pozwalają jankesom robić z Polski taką tarczę.

    Chyba jestem ślepy, albo ty masz jakiś rodzaj nadwzroczności skoro
    widzisz jakieś ofiary agresywnej polityki Rosji.

    Zapytałem o tych pomordowanych, i skąd ich wytrzasnąłeś, skoro wcześniej
    o mordowaniach nie rozmawialiśmy. Do tej pory nie wiem w jakim
    kontekście wyskoczyłeś z tym "szacunkiem do mordowanych"...