    Date: Tue, 22 Jul 2014 12:44:31 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: NTG. ale wazne
    <lq97ij$pel$1@dont-email.me> <lqao7g$938$1@node2.news.atman.pl>
    <6...@g...com>
    <lqbb5k$s9f$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <53c985a3$0$2229$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <4...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <2...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    <53cab0f5$0$2361$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <53cbadee$0$2368$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <53cd1f89$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>

    W dniu 2014-07-21 22:43, k...@g...com pisze:

    > Myk polega na tym ze trzeba występować w ostrym tonie, ale nie tak ostrym żeby zimą
    w czapce i kufajce w domu siedzieć. Tym wszystkim od straszenia zwieracze puszczają
    na samą myśl co by zrobili bez ruskiej ropy. Wiedzą że ruski da sobie radę. Oni
    przyzwyczajeni do dużych liczb. Jak umrze z głodu jeden Rosjanin to tragedia. Jak dwa
    miliony to statystyka.

    Myślę że nie ma żadnego myku, w istocie tzw. zachód od biedy obejdzie
    się bez rosyjskiej ropy czy gazu, Rosja na dzień dzisiejszy bez kasy za
    kopaliny - nie. Druga sprawa jest taka że poza USA, i GB nikt nie chce
    robić sobie wroga z Rosji, tylko na skutek wasalizmu wobec USA sporo
    krajów europejskich przyłącza się do wrogiej retoryki skierowanej na Rosję.

    Jankes militarnie nie jest w stanie pokonać Rosji, a więc jak na razie
    to tylko próbuje pozbawić ją sojuszników. Później zacznie wzniecać
    rebelie.. Jak by nie było, czarno widzę przyszłość tego kraju,
    stanowczość Putina może upadek Rosji jako liczącego się mocarstwa i
    ostoi wolnego Słowiaństwa tylko opóźnić w czasie.