  • 211. Data: 2014-07-22 09:19:11
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Potrafisz odpowiedzieć na proste pytanie, czy stać cie tylko na
    > pouczanie?

    Potrafię, ale nie z dzieciakiem co nie ma szacunku dla pomordowanych.

    Dorośnij to pogadamy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 212. Data: 2014-07-22 10:42:46
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Nie wolno zapominać że na Ukrainie była i jest armia. I do tej armii
    >również brali ludzi z terenów na których są >teraz separatyści. Sporo ludzi
    >na tych terenach mieszka to i prawdopodobieństwo ze znajdzie się kilku co
    >byli >uczeni obsługi się bez problemu znajdzie. Nie musieli do obsługi
    >importować specjalistów z Rosji bo mają nie >gorszych swoich.

    To juz troche takie "wymyslanie teorii" :)
    Ale tak sobie pomyslalem, ze zamiast ogladac jakiegos majacego parcie na
    szklo Łuczaka, mozna cos ciekawszego przeczytac:

    http://www.defence24.pl/news_niewyszkolona-zaloga-mo
    gla-zestrzelic-samolot-jak-dziala-system-buk-rekonst
    rukcja

  • 213. Data: 2014-07-22 11:46:18
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-07-17 19:55, k...@g...com pisze:
    > W telewizji jakiś polski generał stwierdził że nawet jak separatyści mieli by
    rakiety zdolne do zestrzelenia samolotu pasażerskiego to by go nie zestrzelili. Sam
    pojazd z rakietami to tylko cyngiel. Musi dostać informacje z całej infrastruktury
    namierzającej i oświetlającej cel. Separatyści takiego systemu raczej nie mają. Ma go
    za to Ukraina a do Rosji za daleko żeby jedna wyrzutnia zadziałała. Na razie nie
    jestem w stanie wyciągnąć żadnych wniosków z informacji jakie dają w tv.

    Nie chce mi się czytać całego flejma, ale to jest kłamstwo (albo niedoinformowanie
    Pana Generala).

    Buk-1M jest w stanie strzelać samodzielnie w oparciu o własny radar namierzania,
    który ma jednak
    słabe możliwości identyfikacji celu (maksymalnie - FoF). Na "normalnej" wojnie nikt
    tak nie robi,
    bo były samobójcą - taki radar SAM to idealny cel, więc się go włącza zwykle tylko na
    moment.
    Pan Generał zna może procedury, ale tu nikt się do nich nie musiał stosować.

    Niemniej da się strzelać. Brak identyfikacji jest wręcz kolejną poszlaką, wskazującą
    na separatystów,
    i BRAK wpięcia zestawu w system oplot. Gdyby był w systemie, to by wiedział, że
    strzela do pasażerskiego.
    A o celową zbrodnię to mimo wszystko nikogo nie podejrzewam.

    Polecam przeczytać, co pisze o tym (dużo dokładniej i rzeczowo) - polski... komandor,
    i je "jakiś tam"
    tylko kmdr Maksymilian Dura, pracujący również dla Nowej Techniki Wojskowej - może
    być? :)

  • 214. Data: 2014-07-22 12:32:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-22 09:19, Ergie pisze:
> [...]
    .pl...

    > Potrafię, ale nie z dzieciakiem co nie ma szacunku dla pomordowanych.

    Zaczynasz mi coś wmawiać jak ci niegodziwcy i zgraja klakierów Putinowi
    to że to on jest agresywny.. I istotnie jak twój dialog ze mną ma
    polegać na obrażaniu to istotnie spadaj, i nigdy nie wracaj.

  • 215. Data: 2014-07-22 12:34:01
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 16:27, jerzu pisze:

    > Zapytaj się prokuratora, który postawił zarzuty sprzedawczyni ze
    > sklepu.

    Skoro winną się robi handlarkę która żyje z tego co sprzeda, to dlaczego
    nie postawić zarzutów również głównemu winowajcy - producentowi alkoholu...?
    Nasz wyymiar porządku i sprawiedliwości od jakiegoś czasu cierpi na
    przerost formy nad treścią. Policja która odmawia interwencji przy
    jawnym oszustwie klienta na stacji paliwowej. Nie interweniuje po
    włamaniu do altany na ogródkach działkowych, nikomu z nich nie chce sie
    stanąć na skrzyżowaniu i kierując ruchem rozładowywać korki,
    zabezpieczać porządku podczas meczów itd. Wydaje się że oni teraz są
    nastawieni tylko na ustawianie się w podmiejskich laskach i zaczepianiu
    bogu ducha winnych kierowców. To samo z prokuraturą, sprawy leżą nie
    załotwione a oni do siedziby "Wprost" fatygują się w liczbie cztery
    osoby...

  • 216. Data: 2014-07-22 12:34:37
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Zgodnie z twierdzeniami niektorych, winny jest kazdy kto choć raz kupił
    > kiedykolwiek flaszkę...

    Ci niektórzy, to niby kto? Masz siebie na myśli?

  • 217. Data: 2014-07-22 12:35:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 17:46, Czesław Wiśniak pisze:

    > Jeszcze Bialorusi, Kuby i Korei Pln ... :)

    Mnie też zazdrość zżera widząc niezależne od terroryzującego świat
    bandyty, kraje.

  • 218. Data: 2014-07-22 12:37:53
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > Super, znaczy kazdy kto ma inne zdanie niz ty, to głupek bez zdolnosci do
    > samodzielnego myslenia...
    > Skonczysz juz z tymi tekstami?

    W całościowej kwestii spraw tego co się dzieje ostatnio na Ukrainie -
    owszem, tylko kompletny beamózg może powtarzać te idiotyzmy że to w
    jakim stanie znalazła się Ukraina, i to co tam się dzieje to za sprawą
    Rosji i Putina.

    Mogę przestać cytować fakty, ale co to zmieni, poczujesz się lepiej?

    > A co ma zrobić?
    > Miał taki piekny plan ktory zepsuli mu jego niekompetentni pomagierzy.

    Ot choćby w odpowiedzi na ordynarny szantaż i idiotyczne żądania
    premiera Holandii, dzisiaj nie rozmawiać z nim ponad godzinę a po prostu
    powiedzieć - "pomyliłeś adresy - wal się koleś".

    Kiedy do ciebie dotrze to że to nie Putin wzniósł rebelię na Ukrainie, a
    więc o jakich jego planach bajdurzysz? To nie Putin a jedyni prawdziwi
    terroryści którzy od jakiegoś czasu panoszą się w świecie, czekali aż
    się zwiążą ręce Putinowi ręce ze względu na Olimpiadę w Soczi i dopiero
    wtedy uderzyli na Ukrainie, w samych Ukraińców i interesy Rosji, wiedząc
    że Putin odmówi Janukowyczowej prośbie o interwencję . Terroryści
    próbują piec dwie pieczenie przy jednym ogniu.

    > I na czym ten sąd bedzie sie opierał, skoro na razie trwa zacieranie
    > sladów?

    Na razie to tylko trwa terror jednego państwa i grupki pomagierów. Czy
    wyobrażasz sobie sytuację że w wyniku nowych faktów wychodzi na jaw że
    to nikt inny a jankesi zestrzelili ten samolot? O ile był to naprawdę
    zamach, to tak naprawdę nikt poza grupką wtajemniczonych nie wie co tam
    się wydarzyło, ale powioedz mi czy ty i tobie podobna grupa klakierów
    która wyrosła na jankeskiej propagandzie jest w stanie przyjąć taką
    prawdę? Założę się że nie, zbyt głębokie jest dla was to medialne pranie
    mózgów, żeby zaakceptować nawet oczywiste fakty.. Wam już nie jest
    potrzebne żadne śledztwo i uczciwy proces - wy już na wydaliście wyrok.

  • 219. Data: 2014-07-22 12:39:56
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 16:13, masti pisze:

    > Wujaszek Stalin też był dobry. Przecież go nie skazali.

    No cóż, polityka to tak naprawdę - bagno, w taki czy inny sposób
    wykańcza się swoich przeciwników. Stalin nie był w tej dziedzinie jakimś
    wyjątkiem. Na jego plus mozna przytoczyć to że Polacy już mogli przestać
    bać się polowań na siebie, na ulicach miast. Rosjanie też zawdzięczają
    mu to że z Rosji "Kolosa na glinianych nogach" uczynił potęgę. To tyle
    jeżeli chodzi o główne fakty. Putin, jak na razie to tylko marny cień
    Wujaszka Stalina. Wujaszek na pewno nie dałby tak sobą pomiatać.

  • 220. Data: 2014-07-22 12:42:35
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-21 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > MIMO WSZYSTKO też mam taką mała nadzieję...

    No cóż, czasem lepiej pomilczeć i dawać złudzenie..

    > Ziarno? copacabane byś usypał...

    Nie sądzę, tym ze wschodu Ukrainy naprawdę nie po drodze z USA i UE. A
    podejrzewam żę bez wschodu to dla USA i UE pozostała Ukraina jest
    zupełnie bez wartości.

    > proDLR?

    Tak, pro Doniecka Ludowa Republika.

    > Ze co? Znaczy dobry Rosjanin to taki co moze cos ukrasc a tego nie robi?
    > Znaczy mógł zabić a tylko w pysk strzelił?

    Nie, tylko to że gdyby chciał zająć Wschodnią Ukrainę to już by przejął
    a my byśmy o tym incydencie pomału zapominali, no przynajmniej przestało
    to by być tematem dnia w Polsce.

    > Sam jestes pełen zawiści...

    Ciężki zarzut. Niestety tak chybiony jak ta rzekoma agresja Rosji wobec
    "wolnego świata:-D "

    > Widze, ze wszystko podciągniesz sobie pod swoje wymyslone tezy.
    > Wujek Puitin jest dumny...
    > Zginęło 200 obywateli Holandii a ty sądzisz, ze potrzeba było wytycznych z
    > Ameryki, zeby przedłożyc honor nad interesy?

    Nie takim tonem do Putina w kwestii czegoś co nie dotyczy Rosji ani
    Putina. Ma swojego mentora za oceanem to niech od niego zacznie żądać.
    Ma on swoje B52 w GB, naloty dywanowe można było przeprowadzać w
    Jugosławii, to co stoi na przeszkodzie aby zbombardować wschodnią Ukrainę?