  • 121. Data: 2014-07-20 11:00:02
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Niestety, nie jestem jakimś wróżem, jasno/czarnowidzem, potrafiącym
    > wróżyć z kilku słów tekstu.

    A mimo to wywrózyłes mój wiek, wiedze, doświadczenie zyciowe... Cóż za
    niekonsekwencja...

    > Nie miałem okazji tych twoich tekstów widzieć, a wiec...

    To juz wiesz. Mozesz teraz zweryfikować swoje poglądy.

> [...]
    > nalewaniem nie był pusty), takoz i brata gdy tankował gaz (do butli
    > 60l, do której normalnie wchodzi około 45 litrów weszło 63, i tylko
    > interwencja brata, który kazał przestać pompować sprawiła że skończyło
    > się to na 63 litrach) policja odmówiła przyjazdu na miejsce zdarzeń.
    > Znajoma zgłaszająca okradzenie altany na działce - policja odmawia
    > przyjazdu na miejsce zdarzenia, zostaje poinformowana że na drugi
    > dzień może złożyć zawiadomienie na komisariacie... A więc coś przed
    > tobą odkryłem. Może i to nie ameryka, ale realia w których żyjemy.

    To ze tak jest to nic odkrywczego.
    Powtarzam - wielokrotnie pisałem, ze nie podoba mi się działanie policji w
    wielu kwestiach.
    Wiec w sumie powtorzyłes tylko kilka truizmów opatrując je
    charakterystycznym dla siebie, mało konstruktywnym narzekaniem. I tyle.
    Zadna Hameryka!

  • 122. Data: 2014-07-20 11:44:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 19:46:33 +0200, Trybun napisał(a):
    > Był anonimowy dla wszystkich poza kontrolerami lotów. I oczywiście
    > władzami Ukrainy. A poza tym są wiadomości że nad Polską dostał nakaz
    > korekty kursu o 400km (pilot podobno protestował),

    Eh, lotki, plotki i ploteczki.

    Na szczescie mozna sobie zobaczyc na flightradar jak naprawde lecial.

    Owszem, nad Polska nieco inaczej niz dzien wczesniej, ale to raczej
    40km niz 400. A w poprzednich dniach zdarzalo mu sie np Polske
    calkowicie ominac. Za to uparcie dzien w dzien o tej samej porze
    przelatywal nad miejscem stracenia.

    > takoż nad terenem
    > Ukrainy nakazano mu trochę obniżyć połap.

    Taka juz rola kontrolera, jesli ma wiecej lotow w rejonie.

    Tylko ze Buk ma pulap 25km, i jest mu naprawde wszystko jedno czy cel
    leci na 9 czy 10km. Zreszta FR zapamietuje tez wysokosc, i nad Ukraina
    mial 33000 stop.

    J.

  • 123. Data: 2014-07-20 11:50:24
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, July 20, 2014, 11:44:33 AM, you wrote:

    [...]

    > calkowicie ominac. Za to uparcie dzien w dzien o tej samej porze
    > przelatywal nad miejscem stracenia.

    Miejscem stracenia, powiadasz? Czasem brak polskich liter wyrabia
    dziwne rzeczy z treścią. Takiemu Sikorskiemu zdarzył się brak polskiej
    literki w mowie i się międzynarodowa afera zrobiła...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 124. Data: 2014-07-20 11:50:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Jul 2014 17:26:04 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > A kto mówi o zbiorniku 40 litrów? A jak 80 a weszło powiedzmy 87?
    > Zreszta nie chodzi o to czy jest łatwe do sprawdzenia czy nie - chodzi o to
    > ze nikt niczego nie chciał sprawdzać! Stałem tym autem i powiedziałem, ze
    > przeciez mogą wypompować i zobaczyć!
    > A oni zobaczyli homologacje i już. Znaczy te urządzenia nie mają prawa się
    > zepsuć?

    Jesli sie zepsulo, to nie ma przestepstwa, i policja nie ma co robic
    :-)

    Byc moze doswiadczenie juz maja - sprzetu pomiarowego nie maja, pompki
    nie maja, 87 w 80 to sie zdarza itp..
    Do mierzenie jest GUM.

    J.

  • 125. Data: 2014-07-20 13:07:51
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 20 lipca 2014 11:00:00 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > St�d niezrozumienie pytania i mojej odpowiedzi. :)

    > Bo wiadomo kto strzelaďż˝... Pochwaliďż˝ siďż˝ na twiterze...

    Polska i inne kraje europejskie finansują Rosję. Zakup surowców w Rosji to nic innego
    jak finansowanie. Jeśli uda się komuś udowodnić że Rosja brała udział w zdarzeniu to
    będzie to znaczyło że i swój udział mają w nim państwa kupujące od Rosji surowce. Nie
    ma żadnej różnicy pomiędzy tym co strzelał a tym co umożliwił strzelanie dając na nie
    kasę.

  • 126. Data: 2014-07-20 13:11:12
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-07-17 19:55, k...@g...com pisze:
    > W telewizji jakiś polski generał stwierdził że nawet jak separatyści mieli by
    rakiety zdolne do zestrzelenia samolotu pasażerskiego to by go nie zestrzelili. Sam
    pojazd z rakietami to tylko cyngiel. Musi dostać informacje z całej infrastruktury
    namierzającej i oświetlającej cel. Separatyści takiego systemu raczej nie mają. Ma go
    za to Ukraina a do Rosji za daleko żeby jedna wyrzutnia zadziałała. Na razie nie
    jestem w stanie wyciągnąć żadnych wniosków z informacji jakie dają w tv.

    system BUK, jest takze w wersji TELAR, czyli jeden wóz to cały
    autonomiczny system
    wyglada to tak
    http://www.ausairpower.net/PVO-SV/9S35M1-Fire-Dome-9
    A38M1-2-TELAR-1S.jpg

    a tu masz w wersji TEL (naprowadzanie z osobnej struktury):
    http://47mb5740sj2k1xsfst40mqbb16bh.wpengine.netdna-
    cdn.com/wp-content/uploads/2014/07/buk-400x276.jpg

    --
    @foe_pl

  • 127. Data: 2014-07-20 13:42:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > Miejscem stracenia, powiadasz? Czasem brak polskich liter wyrabia
    > dziwne rzeczy z treścią. Takiemu Sikorskiemu zdarzył się brak polskiej
    > literki w mowie i się międzynarodowa afera zrobiła...

    Piękne! Poetykie! :)

  • 128. Data: 2014-07-20 13:42:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jesli sie zepsulo, to nie ma przestepstwa, i policja nie ma co robic
    >:-)

    A kto ma?
    Hipotetycznie - jak w takiej sytuacji odzyskać pieniądze?

    > Byc moze doswiadczenie juz maja - sprzetu pomiarowego nie maja, pompki
    > nie maja, 87 w 80 to sie zdarza itp..

    Czyli mają doświadczenie w "olewaniu" co by było w korespondencji z
    cieczami... :)

    > Do mierzenie jest GUM.

    Czyli miałem do GUM dzwonić stojąc przy dystrybutorze?

  • 129. Data: 2014-07-20 13:52:32
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-19 21:53, masti pisze:

    > za to Ty wierzysz w batiuszkę Putina jak w święty obrazek. Przecież on
    > taki pokojowy i w ogóle nie wysłał SPecnazu na Ukrainę. I tylk
    > oprzypadkiem ostatnio wśród nich jakaś epidemia panuje i mrą na potęgę.

    Widzę nagonkę na niewinnego człowieka, zwykła ludzka przyzwoitość i
    poczucie sprawiedliwości nakazuje mi stanąć w obronie takiej osoby. Nie
    ważne czy jest to rusek, jankes czy jakiś chinol. Dopóki przez
    niezależnym sądem nie udowodni sie komuś win, to jest ów niewinny. Tobie
    być może podoba się linczowanie pomawianych przez ich wrogów, ludzi czy
    krajów, a ja jestem nie tylko temu przeciwny ale wręcz wrogo nastawiony.
    A na dodatek nie będzie mi złodziej, bandyta, notoryczny kłamca i
    oszust, terroryzujący prawie cały świat wskazywał palcem winnych do
    zlinczowania.

  • 130. Data: 2014-07-20 13:54:36
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-20 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Podawałem juz cała listę dowodów swiadczących na niekorzysc Rosji.
    > Na razie nic nie wskazuje, zeby ciągp rzyczynowo skutkowy był inny.

    Dlaczego więc czuję że to nie jest twoje zdanie, a tylko ci to wmówiono?
    Poza tym mógłbyś wykazać w tej lansowanej przez 'wolny świat":-D tezie
    winę Rosji? Przecież bojownicy o niezależność od USA i ich piesków na
    łańcuchu zdobyli co najmniej jedną bazę ochrony powietrznej Ukrainy. a
    więc przejęli także systemy do zestrzeliwania statków powietrznych.
    I tak juz nawiasem - widziałem dzisiaj w BBC News wypowiedź
    holenderskiego premiera. On nie prosił Putina o pomoc w sprawie
    zabezpieczenia miejsca tragedii, i ogólnie wszystkich spraw z tym
    związanych - on żądał i na dodatek w tonie szantażu.. Normalna groteska.
    A gdzie ew. prośba czy groźby do swojego protektora zza oceanu?