  • Data: 2014-07-18 19:43:56
    Temat: Re: NTG. ale wazne
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Trybun I...@j...com ...

    > Postawiłbym tezę że mam do czynienia z bardzo młodym człowiekiem który
    > tak naprawdę nie poznał jeszcze na własnej skórze samodzielnego życia w
    > tym kraju.

    Jak zwykle Twoja teza jest jak to się mówi "kulą w plot"...

    > Jednak zasadniczo młody człowiek, zwłaszcza niezepsuty przez
    > różne tresury, zwane nauczaniem szkolnym, jest kreatywny, u ciebie zaś
    > wyraźnie widać jakieś takie starcze skostnienie. To twoje rady, a`la
    > zgłaszanie do odpowiednich organów jest mierne.

    Tylko dlatego, ze ironi nie poznałes...
    Ale nie miej o to do mnie pretensji...

    > Owe organa są tylko po
    > to aby takich jak ja trzymać przy mordzie, a nie robić im dobrze.

    Niestety bardzo czesto dokładnie tak jest.
    Ale ja o tym pisałem tyle razy w wielu tematach, wiec...

    > Przykład - myślisz że gdy zostałem oszukany na stacji paliw, to mimo
    > zgłoszenia ktoś z tych organów pofatygował się na tą stację? Natomiast
    > gdybym to ja nalał litr paliwa i odjechał nie płacąc to pewnie z pięć
    > radiowozów by mnie ścigało.

    No widzisz. A ja jak zostałem oszukany to te słuzby sie pofatygowały.
    Tylko co z tego? Policja sprawdziła homologację i nic wiecej nie potrafili
    zrobic pomimo tego, ze tłumaczyłem jak krowie na rowie, ze weszło mi do
    baku, nie pamietam dokładnie ale cos koło 10 litrów wiecej niz wchodzi pod
    korek.
    Jak mi okradziono mieszkanie to dopiero poznałem działania służb...
    Normalnie CSI ale epokii kamienia łupanego...
    Tylko co z tego?
    Pisze o tym od lat...
    A ty tu Amerykę przede mną odkryłes?