  • 421. Data: 2020-04-04 23:24:49
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 04.04.2020 o 23:17, Kris pisze:

    > W Wyborczej przeczytałeś/ w TNN usłyszałem czy linka dasz?

    KurwowizaTV nie podała i w TV zjebany grzyb nie podali to już nie może
    być prawdą PISuarze?

    --
    Czarek

  • 422. Data: 2020-04-05 00:09:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 04 Apr 2020 23:09:26 +0200, r...@k...pl napisał(a):
    > Sat, 4 Apr 2020 05:59:03 -0700 (PDT), w
    > <3...@g...c
    om>, Przemek Jedrzejczak

    wysokiego ryzyka czyli 70+ i chorych.

    > Niemiecki rząd zaleca 20min spacery w lesie i na terenach leśnych.
    > Co robi nasz pseudorząd wiemy...

    Oni maja 50 tys zarazonych, wiec icj zalecenia nic nie warte :-P

    J.

  • 423. Data: 2020-04-05 00:10:21
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-01 02:04, Zenek Kapelinder wrote:
    > Co ma znaczenie? To że jak sobie tutaj pogada to coś zmieni?

    A co, mógłby np wyrosnąć z monitora kaktus?

  • 424. Data: 2020-04-05 00:13:13
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Można spacerować. Ale powoli sytuacja się klaruje. W Niemczech ponad 500 ofiar (na
    1100) to pensjonariusze domów starców:

    https://m.bild.de/news/inland/news-inland/patientens
    chuetzer-macht-alarm-schon-mehr-als-500-tote-in-alte
    nheim-69851722.bildMobile.html

    Czas uznać fakty i zmienić podejście. Opór jest bezcelowy.

  • 425. Data: 2020-04-05 00:19:35
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-01 21:39, Kris wrote:
    > <Totalny kretynizm.
    > A ja ok 19tej jako jedyny klient w lokalnym sklepiku byłem i kupiłem wszystko co mi
    żonka kartce wypisała.
    > Jadąc do domu kółko z ciekawości po mieście zrobiłem: przed Netto 6 osóby karnie w
    odstępach 2 metrowych stało a przed dwoma z 7 u nas biedronek więcej jak 10 osób nie
    stało. I też karnie w 2 metrowych odstępstwach.

    O 23:30 Biedronka pusta jest. Ale może z czasem zmieni się. W ogóle to
    ja to do 24-tej potraktowałem jako primaprilisowy żart.

    > Dzisiaj też przepisy złamałem i z 2 godziny po plaży bałtyckiej łaziliśmy z żoną,
    córką plus psy. Ani jednego ludzie nie spotkaliśmy. W zasięgu wzroku corka 4 osoby
    naliczyła. Fakt faktem że wiemy gdzie na plażę podjechać/wejść aby psy mogły
    pobiegać;)

    No to się naraziłeś na utratę kasy.

  • 426. Data: 2020-04-05 00:21:26
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-02 04:33, Zenek Kapelinder wrote:
    > Hotelarz co ma kilka restauracji i hoteli to najczęściej uwlaszczona na wspólnym
    komunistyczna nomenklatura albo ich pomioty. Pies ich pierdolił i niech takim interes
    do fundamentów się zburzy. Ten co mleko krowami robił z jakiego powodu straty miałby
    mieć? Umarło na wirusa kilkadziesiąt osób, za mało żeby rynkiem mleka wstrząsnąć.
    Temu od autokarów w lizingu państwo obiecało że pomoże. Ponad 200 miliardów na pomoc
    rząd przeznacza. Szkoda tylko że nomenklatura od hoteli też cos wyrwie. W najgorszej
    sytuacji z nich wszystkich jest ten od kwiatków. Ani to artykuł pierwszej potrzeby,
    ani strategiczny, ani maseczka. Też coś ma dostac, ile zależy od tego jak dawna
    nomenklatura będzie skuteczna i ile dla siebie ukradnie. Jak znam życie nowa
    nomenklatura też coś sobie uszczknie w myśl zasady że ogrodnik jabłek nie kupuje.
    Choroba w Europie już się kończy. Mamy bardzo dużą szansę wyjść z niej bez większych
    strat. Jeszcze kilka dni i wskaźniki dla Polski powinny zacząć spadać. Próba będą
    święta. To jedyny czas w jakim mogła by się choroba znowu roznieść. Podejrzewam że
    przed świętami rząd wprowadzi jeszcze ostrzejsze ograniczenia. Przygotowanym trzeba
    być na jesień bo nikt nie daje gwarancji na skuteczną szczepionkę i że wirus drugi
    raz nie zaatakuje.

    Widziałeś jak wygląda krzywa?

  • 427. Data: 2020-04-05 00:23:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-02 08:04, Cavallino wrote:

    > Apel o kf dla tego głąba, albo chociaż nie odpowiadanie mu, bo
    > zaśmiecacie nim grupę.

    Mamy zaśmiecać grupę odpowiadając Tobie?

  • 428. Data: 2020-04-05 00:24:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 4 Apr 2020 14:17:31 -0700 (PDT), w
    <2...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > W Wyborczej przeczytałeś/ w TNN usłyszałem czy linka dasz?

    Poszukaj sobie.
    Jeżeli w twoich mózgozjebach nie podali to nic nie poradzę.

  • 429. Data: 2020-04-05 00:41:40
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-03 19:23, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > Dziennikarze jakoś dziwnie się zachowują. Brak jasnych przekazów, brak
    przejrzystych danych, nawet z zagranicy docierają sprzeczne informacje. Ukraina
    wprowadziła sankcje dla grupy 60+ ale znajdź ta informacje po polsku ?

    > Die Ukraine hat mit einer Ausgangssperre für über 60-Jährige die Maßnahmen gegen
    die Verbreitung des Coronavirus im Land verstärkt.

    Bo to jest Orwell. Masz się bać. Jak dobrze poszukasz to jednak możesz
    zobaczyć np krzywą przyrostu w interii z danymi z każdego dnia. Zresztą
    minuta po minucie jest. Tylko koronawirus myli im się z polityką.

  • 430. Data: 2020-04-05 08:59:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik andal a...@a...org ...

    > ale to nie sa krowy mleczne
    >
    > https://www.olx.pl/rolnictwo/gielda-zwierzat/bydlo/q
    -krowy-mleczne/

    > https://www.olx.pl/rolnictwo/gielda-zwierzat/q-krowy
    -mi%C4%99sne/

    > Budzik, obudz sie

    Ja tylko odpowiadam na pomysł zeby je przerobic na mieso.
    *Nawet gdyby sie dało* to i tak nie ma to sensu bo na mieso wołowe rynki
    dla polskich producentów nagle sie bardzo skurrczyły.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.