  • Data: 2020-04-05 18:40:34
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Dlatego pytam, jaki był sens >tego porównania?
    >I pytam niezwykle spokojnie - po >prostu nie wyłapałem dlaczego w
    > rozmowie
    >o sensownosci zakazu wejscia do
    >lasu pojawiło sie info ze >Niemcy maja
    jakies głupie ograniczenia. Nie rozumiem co to wnosi do tematu.

    Budzik ale ty ze mną rozmawiasz czy z kimś innym?
    Bo ja nic o sensowności włożenia do lasu nie pisałem sam dzisiaj byłem w lesie z
    psami i zaoszczędziłem 500 zł?
    Temat lasów wyszedł w dyskusji z radcostam.
    Rad.... napisał że niemiecka minister zalecała że po lasach łazić można a osoba z
    mojej rodziny mieszkające w Niemczech twierdzi coś innego.
    Twierdzi że również mają zakaz włażenia do lasu.
    Trochę mnie dziwi ta fascynacja Niemcami którzy w walce z korona wirusem są około
    tygodnia za nami.
    U nas szkoły zamknęli 10 marca u nich półtora tygodnia później.
    Generalnie wszystko tak mniej więcej półtora tygodnia później zalecają u nich co jest
    u nas.
    A czy to ma sens czy nie ma sensu nie oceniam