  • Data: 2020-04-03 12:52:14
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAB947381A8C6Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A jest w ogole coś takiego jak zawieszenie? Czym to sie rozni od
    >zamkniecia?

    zamkniecie to dla mnie zakonczenie dzialalonosci, ze wszystkimi tego
    skutkami, i koniecznoscia ponownej rejestracji przy ponownym starcie.

    A zawieszenie to chyba pisemka, a potem w kazdej chwili mozna
    odwiesic.

    Oczywiscie wszystko pieknie, jak to firma jednoosobowa, bo z
    pracownikami juz tak latwo nie ma.

    P.S. Jeden hotel we Wrocku sie zamknal do 30 kwietnia. Trzezwo ocenia
    sytuacje, czy wygodniej mu bylo zwolnic personel na caly miesiac ?

    J.