  • Data: 2020-04-02 18:36:37
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsAB93B26F67EA3budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    > hm, WHO prowadzi do
    > https://experience.arcgis.com/experience/685d0ace521
    648f8a5beeeee1b9125cd

    >Ale to nie tydzien a bardziej miesiac.

    dwa tygodnie mamy juz za soba.

    >A potem pytanie co dalej - wszystkich do zera wyleczymy, nie bedzie
    >zadnych posrednich przypadków ktore po powrocie do normalnosci zaczna
    >znowu zarazac?

    Dobre pytanie.
    W Chinach sie jakos opanowala choroba i podaja zero nowych zachorowan
    ... kto mial umrzec, ten umarl, a reszta wyhodowala odpornosc i
    zwalcza wirusa na bieząco ?

    Wystarczylby ten miesiac izolacji do likwidacji wirusa u nosicieli?

    Czy po prostu wszyscy sie juz zarazili i teraz maja odpornych ?

    Bo to pierwsze to u nas latwo nie przejdzie - otworza granice i znow
    sie przywlecze.

    >No przeciez pisze ze mu tego zycze.

    Ale piszesz, ze to paniczny strach, a moze po prostu optymistyczne
    spojrzenie :-)

    Nie ma sie czego bac - trzeba zachowac higiene, sluchac PiS, siedziec
    w domu i przeczekac :-)

    >Odnoszac sie do Blackout - nawet jezeli masz generator to musisz miec
    >do
    >niego bene. A bena ze stacji. A nie ma prądu i nowych dostaw...

    No to pozyczasz stacji generator i tankujesz cala cysterne na mleko.
    O ile rzad nie polozy na tym lapy.

    A dojarnia to tam raczej duzo pradu nie bierze - jakis sredni zbiornik
    na wiele godzin, a wiec wiele dni starczy.

    >Na razie nie zgina bo mozna wydoic krowy i mleko sproszkować.
    >Ale to tez sa koszty, których Zenek nie widzi.

    Nie ma chetnych, a zreszta ... co z tym sproszkowanym zrobisz ?
    Moze sie nie sprzedac ... a moze lody ? :-)

    >Zapewne i jedno i drugie.

    Troche watpie, aby jesc przestali :-)

    Eksport ... byc moze, ale skoro dawniej jedli nasza zywnosc, to co
    jedza dzisiaj ?

    J.