  • Data: 2020-04-02 19:59:48
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No to pozyczasz stacji generator i tankujesz cala cysterne na mleko.
    > O ile rzad nie polozy na tym lapy.

    I kupienie cysterny paliwa nie generuje kosztów.
    A jak brakuje paliwa to na pewno ta cysterne tego paliwa kupisz.

    > A dojarnia to tam raczej duzo pradu nie bierze - jakis sredni zbiornik
    > na wiele godzin, a wiec wiele dni starczy.

    A na tym to sie nie znam. Wszystko pewnie zalezy od skali firmy. Dla
    jednej czy 5 krów to sie chyba automatycznych dojarek nie kupuje?

    > Nie ma chetnych, a zreszta ... co z tym sproszkowanym zrobisz ?
    > Moze sie nie sprzedac ... a moze lody ? :-)

    Przede wszystkim mozna dłuzej wykorzystywać niz swieze mleko.
    A co sie robi z mleka sproszkowanego to juz sobie znajdziesz...

    > Troche watpie, aby jesc przestali :-)
    >
    > Eksport ... byc moze, ale skoro dawniej jedli nasza zywnosc, to co
    > jedza dzisiaj ?

    Wystarczy ze mniej marnują. Albo jedza coś innego, co jest łatwiejsze w
    przechowywaniu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."