  • 11. Data: 2008-03-02 11:31:46
    Temat: Re: [NTG] Hyperion - Gliwice
    Od: krzysztof manijak <m...@x...pl>

    crazy bejbi pisze:

    > jakości. Zatem pewnie Hyperion jest taki - jak trafisz na to co _było_
    > lepsze lub gorsze.
    niekoniecznie. w mojej okolicy prowadzili do swojego miernego poziomu
    całkiem sprawnie działającą osiedlówkę.

    --
    km.

  • 12. Data: 2008-03-02 13:43:31
    Od: "Paweł" <s...@m...eu.org>

    > Hyperion jest generalnie firmą, która skupuje inne sieci. Jakie one są -
    > dowolnie praktycznie - z mojego podwórka znam kilka różnych sieci różnej
    > jakości. Zatem pewnie Hyperion jest taki - jak trafisz na to co _było_
    > lepsze lub gorsze.

    Potwierdzam, skupują osiedlówki. Do mnie się zgłosili, ale jak zapoznałem
    się z opiniami o jakości ich usług to stwierdziłem, ze poszukam innego
    chętnego.

    Pozdrawiam

    Paweł

  • 13. Data: 2008-03-02 17:12:31
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Paweł pisze:
    > Potwierdzam, skupują osiedlówki. Do mnie się zgłosili, ale jak zapoznałem
    > się z opiniami o jakości ich usług to stwierdziłem, ze poszukam innego
    > chętnego.

    1 Marca Hyperion zawita do niektorych sieci w Częstochowie, moze byc
    ciekawie.

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 14. Data: 2008-03-02 17:27:40
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > 1 Marca Hyperion zawita do niektorych sieci w Częstochowie, moze byc
    > ciekawie.

    przeciez juz jest od dluzszego czasu w czestochowie...

  • 15. Data: 2008-03-02 17:55:22
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > przeciez juz jest od dluzszego czasu w czestochowie...

    Tak, ale teraz bedzie oficjalnie :]

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 16. Data: 2008-03-02 18:05:31
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma>

    Mariusz 'Lesio' Leśnikowski pisze:

    > 1 Marca Hyperion zawita do niektorych sieci w Częstochowie, moze byc
    > ciekawie.

    Przecież Prenet/Premex to od dawna Hyperion. Tylko oni występują niby
    pod swoją nazwą. Ale udziały większościowe (o ile nie całkowite) w
    spółce ma Hyperion.
    Teraz ponoć wykupili parę mniejszych i kolejną dużą sieć. Raczej jakiejś
    strasznej burzy nie będzie.

    Wojtek

  • 17. Data: 2008-03-02 18:43:03
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    crazy bejbi pisze:

    > Przecież Prenet/Premex to od dawna Hyperion. Tylko oni występują niby
    > pod swoją nazwą. Ale udziały większościowe (o ile nie całkowite) w
    > spółce ma Hyperion.

    dokladnie

    > Teraz ponoć wykupili parę mniejszych i kolejną dużą sieć. Raczej jakiejś
    > strasznej burzy nie będzie.

    a orientujesz sie kogo poza comnetem kupili?

  • 18. Data: 2008-03-02 18:43:41
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    > Tak, ale teraz bedzie oficjalnie :]

    przeciez byl oficjalnie.
    http://www.hyperion.pl/grupa_hyperion/spolki_zalezne
    /

  • 19. Data: 2008-03-02 19:25:49
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > a orientujesz sie kogo poza comnetem kupili?

    Profiego i jeszcze cos.

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net

  • 20. Data: 2008-03-02 19:29:05
    Od: Mariusz 'Lesio' Leśnikowski <3...@p...FyMy>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:
    > przeciez byl oficjalnie.
    > http://www.hyperion.pl/grupa_hyperion/spolki_zalezne
    /

    Slyszalem ze teraz ma byc wszystko pod marka Hyperiona a nie kilkoma jak
    to jest teraz. Nie bedzie juz CN tylko Hyperion dla indywidualnych,
    Profi = Hyperion dla firm.

    --
    .: Lesio :.
    www.lesio.net