  • 21. Data: 2008-03-02 22:00:39
    Temat: Re: [NTG] Hyperion - Gliwice
    Od: "Jarek Marciniak" <j...@s...pl>

    Użytkownik "RumBUraK" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:fqc16d$eje$1@mx1.internetia.pl...
    > Może ktoś z grupowiczów coś wie na ich temat. Chodzi mi o jakość usług,
    > obsługę, itp.

    Zdecydowanie odradzam, totalny badziew.

    J.

  • 22. Data: 2008-03-03 08:39:29
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Sun, 2 Mar 2008 23:00:39 +0100, Jarek Marciniak napisał:

    > Użytkownik "RumBUraK" <e...@p...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Zdecydowanie odradzam, totalny badziew.

    A czy możecie - z czystym sumieniem - polecić jakiegoś operatora ,,dla
    Kowalskiego'' w Gliwicach ?

    --
    begin 755 signature.exe
    [tomek <at> kalety <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 23. Data: 2008-03-03 09:42:39
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > A czy możecie - z czystym sumieniem - polecić jakiegoś operatora ,,dla
    > Kowalskiego'' w Gliwicach ?

    pirx-net ?
    BMJ ?
    club-net ?

    zależy gdzie mieszkasz.

    Marcin

  • 24. Data: 2008-03-03 17:25:55
    Od: " " <m...@g...pl>

    a...@b...veroxsystems.com (Verox) napisał(a):

    > A czy możecie - z czystym sumieniem - polecić jakiegoś operatora ,,dla
    > Kowalskiego'' w Gliwicach ?
    PIRXNET
    CLUBNET
    PROXNET
    PGR-NET :)
    KOPNET
    SIKORNIK-NET

    i inne

  • 25. Data: 2008-03-03 19:32:20
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Mon, 3 Mar 2008 10:42:39 +0100, Marcin Kuczera napisał:

    > pirx-net ?
    > BMJ ?
    > club-net ?
    >
    > zależy gdzie mieszkasz.

    Ja na Sikorniku, ale chciałem bardziej sie dowiedzieć kogo można z czystym
    sumieniem polecić znajomym, a kogo lepiej omijać.

  • 26. Data: 2008-03-03 21:54:24
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Ja na Sikorniku, ale chciałem bardziej sie dowiedzieć kogo można z czystym
    > sumieniem polecić znajomym, a kogo lepiej omijać.

    Pirxnet- wiedzą co robią
    ClubNet - przyszła teściowa ma - w łabędach, pozatym że przewieszki miedzane
    od bloku do bloku
    i tanie switche w każdej skrzynce to musze przynać ze poprostu działa i jest
    w miarę odporne na burze.
    A i na wezwania serwisu reagują sprawnie.

    Marcin

  • 27. Data: 2008-03-04 08:21:12
    Od: Krzysztof Dubrowski <m...@n...eu.org>

    03.03.2008, Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl> pisze: