-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl
!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.
POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
From: PK <P...@n...com>
Subject: Re: [NTG?] Debile na rowerach..
References: <kaadmr$7ob$1@news.icpnet.pl> <kalikf$v65$1@news.icpnet.pl>
<50cf7484$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<50d98633$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<s...@n...notb-home>
<Pine.WNT.4.64.1212271101160.3200@quad>
Reply-To: PK <P...@n...com>
User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Message-ID: <s...@n...notb-home>
Date: 27 Dec 2012 19:43:02 GMT
Lines: 30
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.31.144.107
X-Trace: 1356637382 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1315 83.31.144.107:2946
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2477475
[ ukryj nagłówki ]On 2012-12-27, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
> To zależy od definicji korka, wyłącznie.
> Jak "t" ma ma myśli normalną kolejkę do świateł, taką na
> kilka cykli, a Ty cóś takiego w czym jechałem w zeszły piątek
> (ostrożnie między stojącymi kolumnami samochodów, bo na 3 pasach
> urządzało mnie na końcu zejście w lewo), to zeznań nie uzgodnicie :|
> No i ile tego korka jest w porównaniu do całości drogi :)
No chyba konieczności spędzenia kilku cykli na światłach nikt w Polsce
korkiem nie nazwie (może w Norwegii tak :)). Gdyby tak było, to ja chyba
jeździłbym tylko w korkach :D.
Dla mnie korek to zjawisko jakościowe, a nie ilościowe, tzn. oznaczające
istotne utrudnienia w ruchu, a nie oznaczające opóźnienie o X czy X+1
minut.
Np.: jak sznur samochodów blokuje drogi poprzeczne (czyli ciągnie się
przez kilka skrzyżowań), to IMO to jest właśnie korek :). Jak samochody
po wypadku blokują drogę i nie da się przejechać przez 2 godziny, to
to też jest korek (IMO nie ważne czy czeka pół miasta czy 5 osób
:)).
> ATDS, weź pod uwagę że mało jeżdżący nie biorą pod uwagę faktu
> iż rowerzysta nie musi się aż tak ciepło ubierać i w porównaniu
> do lata zimą łatwiej uniknąć przegrzania.
Biorę pod uwagę fakt, że większość osób wypowiadających się przeciw
jeździe na rowerze, nie miała z nim zbyt dużego kontaktu :).
pozdrawiam,
PK
Następne wpisy z tego wątku
- 27.12.12 22:07 John Kołalsky
- 27.12.12 22:15 John Kołalsky
- 29.12.12 00:55 Budzik
- 29.12.12 12:53 John Kołalsky
- 29.12.12 15:55 Budzik
- 29.12.12 22:16 John Kołalsky
- 30.12.12 01:32 Budzik
- 01.01.13 10:31 tÎż
- 01.01.13 20:18 tÎż
- 01.01.13 20:24 tÎż
- 01.01.13 20:27 tÎż
- 01.01.13 20:55 Budzik
- 01.01.13 20:55 PK
- 01.01.13 20:58 PK
- 01.01.13 23:55 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe