  • 1. Data: 2011-02-03 03:53:18
    Temat: [NTG] AM - MIPLO LOC
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Czy jest w stanie mi ktoś pomóc ?

    Support miplo i AM poległ.

    Korzystam z urządzenia CRUSER OMEGA B70 z gprs.

    Ni hu hu nie jestem w stanie odpalić miploloc.

    Jak wspomniałem, support zalecił mi "zainstalowanie programu
    zgodnie z instrukcją na stronie", co niestety nie rozwiązuje
    problemu.

    A przydałaby mi się lokalizacja, bo mam dość telefonów w stylu
    "GDZIE JESTEŚ ?".

    Jeśli ktoś wie jak to zrobić, a nie chce "zdradzić wiedzy
    tajemnej" z chęcią podjadę w ciągu tygodnia do miast : Katowice,
    Kraków, Warszawa, Olsztyn.

    6008

  • 2. Data: 2011-02-03 09:50:46
    Temat: Re: AM - MIPLO LOC
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Może ten link Ci się przyda:

    http://pdaclub.pl/forum/automapa/miploloc-konfigurac
    ja-czyli-jak-to-zrobic/msg580872/#msg580872

    Jesteś pewien, że połączenie z netem masz zawsze aktywne ? mozęsz
    synchronizować POI z poziomu automapy ? Jakiego masz providera usług
    (internet) ?

  • 3. Data: 2011-02-03 15:59:34
    Temat: Re: [NTG] AM - MIPLO LOC
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Feb 2011 03:53:18 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Jeśli ktoś wie jak to zrobić, a nie chce "zdradzić wiedzy
    >tajemnej" z chęcią podjadę w ciągu tygodnia do miast : Katowice,
    >Kraków, Warszawa, Olsztyn.

    Zainstalowałeś MiploSync na urządzeniu? O ile się da. Bez MiploSync
    nie działa MiploLoc.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2011-02-03 19:44:49
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-03 15:59, jerzu pisze:

    > Zainstalowałeś MiploSync na urządzeniu? O ile się da. Bez MiploSync
    > nie działa MiploLoc.

    Zainstalowałem. Połączenie z gprs mam przez cały czas. W
    poprzedniej wersji (6.5) ikonka miploloc była
    "podświetlona/włączona" ... Lokalizacji brak.

    Jedyna porada ze strony supportu - wyłącz traffic, bo pewnie
    utrudnia komunikację LOCowi.

    Wyłączyłem traffic - cały czas to samo. Loc świeci lampką, że
    działa - lokalizacji brak.

    Co jakiś czas posrywa mi komunikatem o "złej zbieżności czasu"
    na urządzeniu - co jest bzdurą niestety. Poczytałem i o tym
    problemie w sieci - 2 rozwiązania tego problemu opisywane w
    sieci u mnie nie zadziałały, tym bardziej, że komunikat o źle
    ustawionym czasie pojawia się z *upy bez powodu tak ad hoc ...
    jak ma humor to sie pojawi, jak nie ma to nie.

    Już mnie szlag trafia, bo w sumie legala AM kupiłem tylko po to
    by mieć traffica i loca, o ile z traffica nawet momentami jestem
    zadowolony, tak ni hu hu nie idzie zgrać tego miploloc co by
    działało.

    6008

  • 5. Data: 2011-02-03 20:36:53
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 3 Lut, 19:44, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > działa - lokalizacji brak.
    >
    > Co jakiś czas posrywa mi komunikatem o "złej zbieżności czasu"
    > na urządzeniu - co jest bzdurą niestety.

    To nie wiem co jeszcze może być? Strefa czasowa? Czas letni/zimowy?

  • 6. Data: 2011-02-03 20:40:11
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Feb 2011 19:44:49 +0100, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    >utrudnia komunikację LOCowi.
    >
    >Wyłączyłem traffic - cały czas to samo. Loc świeci lampką, że

    U mnie działa i MiploTraffic i MiploLoc naraz. Ustawiłeś w MiploSync
    częstotliwośc wysyłania informacji na serwer?

    http://www.pixhost.org/show/47/5701544_miploloc.jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2011-02-04 01:16:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-03 20:40, jerzu pisze:

    > U mnie działa i MiploTraffic i MiploLoc naraz. Ustawiłeś w MiploSync
    > częstotliwośc wysyłania informacji na serwer?
    > http://www.pixhost.org/show/47/5701544_miploloc.jpg

    Tak.

    Dlatego też pisałem o supporcie AM - g*wniany. Jedyne co
    odpowiedzieli, żebym wyłączył traffica, bo pewnie się ze sobą n
    ie dogadują i koniec.

    Bosz ... kiedy wejdzie jakaś konkurencja, bo to co AM odpier*ala
    to porażka.

    Obstawiam, że chodzi o to, że na CRUSER OMEGA B70 to po prostu
    nie ma prawa działać. Oszołomy z AM jednak wciągnęły to
    urządzenie na "listę wspieranych urządzeń" (że tak to nazwę),
    wydałem na samo urządzenie 1 kPLN i gówno. Wnerwić się idzie.

    6008

  • 8. Data: 2011-02-04 14:54:37
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

> [...]
    > urządzeń" (że tak to nazwę), wydałem na samo urządzenie 1 kPLN i gówno. Wnerwić

    Znalazłem na pdaclub.pl że na tym "nie da się" procesor czegoś tam nie wspiera.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 9. Data: 2011-02-04 18:45:57
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-04 14:54, Przemysław Gubernat pisze:

    > Znalazłem na pdaclub.pl że na tym "nie da się" procesor czegoś tam nie wspiera.

    Cisnąłbyś we mnie linkiem ?

    6008

  • 10. Data: 2011-02-05 10:47:14
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    > Cisnąłbyś we mnie linkiem ?

    Ależ proszę
    Krótki http://tnij.org/j98m
    i długi:

    http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=19230:re
    cenzja-cruser-omega-b70&option=com_content&Itemid=88
    :52