  • 11. Data: 2011-02-05 15:30:39
    Temat: Re: [NTG] AM - MIPLO LOC
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-05 10:47, Przemysław Gubernat pisze:

    > http://pdaclub.pl/index.php?view=article&id=19230:re
    cenzja-cruser-omega-b70&option=com_content&Itemid=88
    :52

    Bóg zapłać. Nie mogłem znaleźć na forum, a tam szukałem.

    No to się wkurzam trochę w takim razie. MIPLO dziwnym trafem
    supportowane jest przez AM, dostęp do nich tylko w przyp zakupu
    licencji AM (powiązane to to), niestety na stronie brak
    informacji o formie prawnej "miplo". Na pewno nie jest to to
    samo co mobilne.net.

    Na stronie AM informacja o "sprzęcie zgodnym" (
    http://www.automapa.pl/?PEI=10241&lng=PL ) , na liście ... yyy
    ... o w mordę ;), usunęli ... ehhh ... co szmaciany support to
    szmaciany support. Cruser ten był na liście, i znikł. Czyli
    opieraj się człowieku o informacje producenta, wydaj tysiąca, a
    my pokażemy ci faka.

    Cały czas czekam na godną alternatywę ...

    6008

  • 12. Data: 2011-02-06 00:41:47
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    cenzja-cruser-omega-b70&option=com_content&Itemid=88
    :52

    > Bóg zapłać. Nie mogłem znaleźć na forum, a tam szukałem.
    Może być Miodowy Ciechan ;-)

> [...]
    > na liście, i znikł. Czyli opieraj się człowieku o informacje producenta, wydaj

    To sk..., w szczególności że nie jestem pewien czy nie dałoby się pociągnąć AM
    do odszkodowania za wprowadzenie w błąd.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 13. Data: 2011-02-06 19:57:52
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Gubernat" <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>
    napisał w wiadomości news:iikn7q$es1

    > To sk..., w szczególności że nie jestem pewien czy nie dałoby się
    > pociągnąć AM
    > do odszkodowania za wprowadzenie w błąd.

    Mozecie sprobowac. na wspomnianej stronie nie ma nic na temat poprawnej
    wspolpracy z miplo. Jest tylko o Automapie.

  • 14. Data: 2011-02-06 23:02:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-06 00:41, Przemysław Gubernat pisze:

    > To sk..., w szczególności że nie jestem pewien czy nie dałoby się pociągnąć AM
    > do odszkodowania za wprowadzenie w błąd.

    ta ... larka biedronkowego tez tak posuneli z listy motywujac
    bodaj tym, ze na tym larku zainstalowana jest wiekszosc
    spiraconych am ;)

    6008