  • Data: 2012-03-20 22:20:39
    Temat: Re: NOWY SZUKA PORADY
    Od: PMG <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-20 22:43, pilot88 pisze:

    > klopot jest taki ze nie mam zadnego doswiadczenia..no poza skuterkiem,
    > ale to chyba sie zbytnio nie liczy, a motocykl za ktorym sie rozgladam
    > bylby moim pierwszym...z komentarzy ktore przed chwila przeczytalem
    > wyglada na to ze chyba zle motorki sobie wypatrzylem...

    Wybrałeś kandydatów nie na pierwszy ale na ostatni motocykl. Z tych na
    których jeździłem to np. Honda CBF500, Yamaha MT03 - jeśli singiel
    będzie ci pasował. Szukałbym jakiegoś "nakeda", dołożyłbym gmole bo i
    tak prędzej czy później będziesz leżał a owiewki bywają drogie.

    Najlepiej to przeczytaj artykuł z serii "pierwszy motocykl", przysiądź
    się do tych które ci się podobają a potem jak wybierzesz konkretny model
    zapytaj czy ma felery itd