eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNOWE z silnikami wolnossącymi przeglądRe: NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd
  • X-Received: by 2002:a25:6046:: with SMTP id u67mr29052824ybb.54.1590209953266; Fri,
    22 May 2020 21:59:13 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a25:6046:: with SMTP id u67mr29052824ybb.54.1590209953266; Fri,
    22 May 2020 21:59:13 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!n
    ews-out.google.com!nntp.google.com!postnews.google.com!google-groups.googlegrou
    ps.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 22 May 2020 21:59:13 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <ra7qnh$g1n$1@dont-email.me>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: google-groups.googlegroups.com; posting-host=24.77.110.106;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 24.77.110.106
    References: <5eb79965$0$507$65785112@news.neostrada.pl> <ra7qnh$g1n$1@dont-email.me>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: NOWE z silnikami wolnossącymi przegląd
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Sat, 23 May 2020 04:59:13 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2678447
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 22 maja 2020 01:16:20 UTC-5 użytkownik ddddddddddddd napisał:
    > W dniu 10.05.2020 o 07:04, Peter pisze:
    > > Co obecnie można kupić NOWE z silnikami benzynowymi NIE TURBO i większa
    > > pojemność>1.2?
    >
    > ale co tak naprawdę zmienia ta turbina? że raz na całe użytkowanie
    > samochodu zregenerujesz turbo za 2.000zł? czy jak jest turbo to psują
    > się inne rzeczy?
    >
    >

    Tez sie dziwie.
    Mysle ze ludzie sie nastraszyli kosztami w czasach jak do polski zjechaly zuzyte auta
    z zachodu. Wtedy ladny ulep kosztowal 20-30kpln co bylo 5-8letnimi oszczednosciami. A
    naprawa za 2-4kpln to bylo 10-20% wartosci calego auta!

    I to jak mechanik ogarnal. Bo wtedy mogli nie ogarniac jak sie turbine diagnozuje,
    regeneruje itp...

    No i sie mity utrzymuja.

    Ale trzeba przyznac ze troche sensu w tym jest bo kazda nowa technologia jak nie do
    konca ogarnieta to i awaryjna i potem naprawic trudniej.

    Ale jak juz okrzepnie to nie ma problemu aby kupic cos sensownego i lac i jezdzic a
    za jakis czas wymienic te turbo, wtryski czy dwumase. I znowu lac i jezdzic...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: