-
Data: 2017-07-31 15:37:35
Temat: Re: NOM - co się z tym stało?
Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> writes:
>> Taaak, jasne. Plan kont i zestaw kontrahentów po prostu przychodził od
>> producenta programu.
>
> ???
Jest takie coś "ironia", ale w tym przypadku może to rzeczywiście nie
było na miejscu.
> A nie można powiedzieć tego jaśniej, poprzeć jakim przykładem, albo
> co?
Każda zmiana umowy jest jakimś aneksem. Większość umów jest zawierana
ustnie.
> W takim sensie, że za takie jednostkowe wykonanie usługi należy się
> zapłata w formie *określonej w regulaminie*. Po odłożeniu słuchawki
> mamy do czynienia z umową Schrödingera -- żywą albo nieżywą, co zależy
> tylko od tego, czy *w przyszłości* abonent znów wykręci taki numer.
W tym punkcie już byliśmy.
>> Ale zupełnie nie o tym pisałem. Dokładnie tak samo, niezależnie od
>> rodzaju umowy, przedstawienie roszczeń wymaga pozytywnej identyfikacji
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> klienta (niekoniecznie abonenta). W przypadku 1044 nic takiego nie było
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> możliwe, i tyle.
>
> Skoro "niezależnie od umowy wymaga", a "w przypadku 1044 nic takiego nie
> było", to znaczy, że to nie umowa?
Spróbuję jeszcze raz:
> Czy dobrze zrozumiałem ten osobliwy
> wywód? Rzeczywistość wygląda odwrotnie. Identyfikacja nie jest potrzebna
> do umowy -- na przykład bilet tramwajowy. A w przypadku 1044 ona z
> założenia istniała.
Owszem, identyfikacja nie jest potrzebna do zawarcia umowy.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Identyfikacja jest potrzebna do przedstawienia roszczeń. Roszczeń
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^ ^^^^^^^^
operatora względem klienta.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
W przypadku biletu tramwajowego nie mamy do czynienia z żadnymi
roszczeniami (operatora), chyba że klient nie posiada (odpowiedniego)
biletu (lub np. dokumentu uprawniającego do zniżki) podczas kontroli,
ale wtedy do przedstawienia roszczeń również potrzebna jest
identyfikacja klienta.
Mam nadzieję że pomogłem, ale jeśli nie, to obawiam się, że lepiej nie
potrafię :-(
--
Krzysztof Hałasa
Następne wpisy z tego wątku
- 31.07.17 16:44 Jarosław Sokołowski
- 31.07.17 17:02 J.F.
- 31.07.17 18:33 Jarosław Sokołowski
- 31.07.17 19:16 J.F.
- 31.07.17 19:37 Jarosław Sokołowski
- 02.08.17 04:44 HF5BS
- 02.08.17 08:55 Jarosław Sokołowski
- 03.08.17 09:26 PiotRek
- 03.08.17 20:23 HF5BS
- 03.08.17 23:15 Liwiusz
- 04.08.17 00:46 HF5BS
- 04.08.17 08:07 Liwiusz
- 04.08.17 16:22 HF5BS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Hackowanie SS7
- nowe spamerstwo ?
- Przychodzące impulsy telefon nie dzwoni
- Re: Zgody...
- Jak tanio dzwonic do Wielkiej Brytani?
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Czas umierać.
- [ot] aplikacja - ameryk. nr. telef + dzwonienie za free do stanow i kanady
- Vectra 'Plan domowy bez limitu'
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Re: Ponownie: androSRAJ i zarządzanie książką teleSRAną z bitMłyna
- Re: Ponownie: Android i zarządzanie książką telefoniczną z komputera
- Android, export/import książki telefonicznej
- Przeniesienie numeru HaloNet -> INEA
Najnowsze wątki
- 2024-11-14 Dobra zmiana
- 2024-11-14 Czy prezydent może ułaskawić od zadośćuczynienia? [A. Lepper odszkodowania]
- 2024-11-14 Gliwice => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-14 Gliwice => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=