    From: "Tmek" <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: NIE BYLO WYPADKU :)
    Date: Sun, 2 Aug 2009 22:20:58 +0200

    DarkDaro wrote:

    > Racja. Wcale nie chcę tego GPSu ale to jedyny sprzęt, który jest
    > zasilany 12V i sam się załącza po włączeniu zapłonu. Liczę , że można
    > wydłubać z tego urządzenia sam zapis video a poza tym ten rejestrator
    > nie jest homologowanym urządzeniem pomiarowym, na podstawie którego
    > można wlepic mandat czy też domniemywać sprawstwo wypadku.
    > Oczywiście, że lepiej gdyby go nie było.

    Jesli chcsz cos co samo dziala, nagrywa od momentu wlaczenia zaplonu, nie ma
    zabaw z zasilaniem, nagrywa w petli, jest bezobslugowe w zasadzie i ma tez
    niezla jakosc obrazu to jest cos takiego. Tylko musisz sobie obudowe
    wystrugac. Ale z uwagi na to ze wystarczy aby wychodzil jedynie kabel z
    zasilaniem 12v nie powinno byc to trudne.
    http://www.allegro.pl/item687906335_miniaturowy_reje
    strator_cyfrowy_kamera_kolor_cctv.html

    pozdro
    Tmek