eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNEO+DSL ich szybkość i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ? › Re: NEO+DSL ich szybkość i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ?
    From: i...@m...biz.pl
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: NEO+DSL ich szybkość i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ?
    Date: 17 Jan 2007 18:12:10 +0100

    > Nie siej defetyzmu. Da się prowadzić ISP w PL, trzeba tylko chcieć, czasem
    > trochę powalczyć. Dobrze natomiast by było, gdyby każdy (nawet najmniejszy
    > ISP), stosował  - w swoich kontaktach pisemnych z klientami - zasady
    > poprawnej gramatyki, ortografii i interpunkcji, które onegdaj wtłaczalo się
    > i ćwiczyło na poziomie rozprawek ze szkoły średniej.
    >
    > --
    > TOM
    > ORG-PGiw1-RIPE
    > Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,
    > bez nich nie działa żadna kolej, bezsilne są lokomotywy.
    To prawda że należy walczyć o normalnośc. Spotkanie sie odbędzie 23 stycznia
    2007r wPoznaniu. Poniżej kopia maila z UKE jaka dostałem w naszej sprawie.
    Traktować należy go jako zaproszaenie.

    Szanowni Panowie!

    Ponieważ (pomimo, że info o spotkaniu pojawiło się na polipie) nikt więcej się
    nie odezwał na mój e-mail oraz uwzględniając sugestię Pana Przemka odnośnie
    miejsca spotkania Poznań lub Wrocław proponuję Poznań z uwagi na fakt, że
    Pan Tomasz jest z Poznania [przynajmniej jedna osoba zaoszczędzi czas na
    podróży ;-)].

    Proponuję spotkanie 23 stycznia 2007 r. w Poznaniu w siedzibie Delegatury
    Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Poznaniu przy ul. Jana H. Dąbrowskiego
    81/85.

    Godzina 11:00?

    Oczywiście, jeżeli znają Panowie kogoś kto zainteresowany jest tematem i
    spotkaniem, proszę przekazać zaproszenie.
    Będę zobowiązany za informacje odnośnie ilości dodatkowych osób w celu
    zapewnienia odpowiedniej sali na spotkanie.

    Nie wiem czy Panowie mieli okazję zapoznać się z materiałem z Debaty IP, która
    odbyła się 11 października 2006 r. w Warszawie - poniżej link

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
    place=Lead01&news_cat_id=236&news_id=1382&layout=3&p
    age=text

    oraz decyzją nakładającą obowiązek na TP w zakresie zapewnienia takich samych
    warunków transmisji pakietów internetowych dla wszystkich dostawców usług.

    http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
    place=Lead01&news_cat_id=208&news_id=1160&layout=3&p
    age=text

    Pozdrawiam i proszę o informacje odnośnie terminu i miejsca spotkania.

    Krzysztof Dyl

    Urząd Komunikacji Elektronicznej
    ul. Kasprzaka 18/20
    01 - 211 Warszawa

    tel. 022 53 49 212
    fax. 022 53 49 243
    e-mail: k...@u...gov.pl
    www.uke.gov.pl

    tyle treść maila .Myśle że małe firmy telekomunikacyjne mają szanse na
    uzyskanie dostępu do łącz internetowych na normalnych warunkach. Ale potrzeba
    troche powalczyć o swoje prawa. Zamierzam w tym spotkaniu uczestniczyć.
    M Gorczakowski