eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNEO+DSL ich szybkość i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ? › Re: NEO+DSL ich szybkość i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ?
    From: icek <i...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: NEO+DSL ich szybkość i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ?
    Date: Fri, 12 Jan 2007 00:14:21 +0100

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > <no prsonal offence>
    > Dla mnie przede wszystkim jest niepojęte, że niektórzy ludzie piszący
    > tutaj, a mogący wnieść wartościowe uwagi do debaty, nie przedstawiają
    > się z imienia i nazwiska, co generalnie (zgodnie z tzw. zasadami)
    > niestety zwalnia 'zarzutobiorców' od podjęcia polemiki.
    > </no personal offence>

    jak wiadomo, zarzutobiorcy w tej materii nie odzywają się na tej grupie..
    ja chciałbym podjąć polemikę i chętnie coś "wykombinować" by zmienić ten
    stan rzeczy. Pytanie tylko: co my "maluchy" możemy zrobić w tej materii?
    Czy uke zajmie się (w rozsądnym czasie) sprawą hurtowego kupowania łączy
    od TP? zmienieniu nastawienia na "small" providerów?
    nie BSA, WLR etc
    ale ludzkimi cenami na łącza od TP..
    oczywiscie, ktoś może powiedzieć, że cena 10k za 100 Mbit w TP jest do
    osiągnięcia (słyszałem takie informacje)
    ale 10 Mbit w TP to juz 4,5k (z BGP of corz)
    czy też kwestia samego kasowania za BGP - no comments

    <dygresja mode on>
    rynek na pewno się zmieni, to nie ulega wątpliwości, ja jestem zdania,
    że w PL zostaną sieci o zasięgu miejskim (wielo dzielnicowym)
    Ceny nie będą spadać, prędkości będą "gonić świat", a dobrze budowane
    LANy mają wielką przyszłość, choćby pod kątem pełnego tripple play..

    cóż, <dygresja mode off>

    wracając do meritum,
    ja akurat używam jakiegoś pseudonimu, nie rzucam "bluzgami" liczę jednak
    na dyskusję w stylu: co możemy zrobić, jak może pomóc nam UKE, by było
    lepiej dla konsumentów, dzięki lepszym usługom świadczonym przez nas.

    a pseudo..
    cóż, odpisując na korespondencję (pisaną nawet na podany adres mailowy)
    zawsze podpisuję sie z imienia i nazwiska..

    Tutaj liczę na dyskusję w stylu co możemy zrobić i podjęcie - przez nas
    Wszystkich - kroków do zmiany tej sytuacji poprzez naświetlenie problemu
    dla UKE.

    pozdrawiam i liczę, że przyjdą Nam konkretne pomysły i UKE pomoże
    zmienic ten stan rzeczy, szybciej niż później
    jak? np. zmiana chorej ceny za port ATM..

    --
    pozdros
    icek