eGospodarka.plGrupypl.internet.polipNEO+DSL ich szybkość i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ? › Re: NEO+DSL ich szybko?? i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ?
  • Data: 2007-01-15 23:02:19
    Temat: Re: NEO+DSL ich szybko?? i cena a FR/ATM czy UKE o tym nic nie nie wie ?
    Od: glappo <g...@A...banita.MAlL.pl.SPAMEK> szukaj wiadomości tego autora

    icek napisał(a):
    > o LB nie ma zakazu..
    >
    > ale CPE ma byc odpalone bo jest na to SLA progress
    > i gdy nie jest wlaczone to monity tp sie wyswietlaja

    jakos slabo im sie te komunikaty wyswietlaja bo od miesiaca ma odlaczone
    ichnie rutery i postawione swoje

    > uslugi mi nie odpalili :)
    > i dobrze :)

    mi to nawet zapewniali ze LB na tym da rade odpalic jak postawie swoj
    sprzet, wystarczy faxik a teraz jest ping-pong bo ze niby nie mozna ale
    nikt nie jest wstanie wskazac konkretnego punkstu gdzie jest ze nie
    mozna miec/zamowic LB