  • Data: 2004-06-01 20:50:41
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: The Watcher <W...@i...loop.dot.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Mateusz Swatek napisał:
    [..]
    > jak mi znajdziesz kogos kto za 100 zl przebija 1 metr pod jezdnia to postwie
    > CI piwska ile udzwigniesz

    Zrobiłem się ostatnio abstynentem ;)

    > ostatnio slyszalem oferte typu 4000/m

    Hmm... w T-cy robili ok. 150 zł/m możliwe że w Wawie robią ostrożniej :)

    Nie interesowałem się dokładnie (możliwe że jest to także kwestia
    technologi przecisku, a pewnie także średnica, że nie wspomnę o podłożu)
    W wolnej chwili dowiem się ile na lokalnym rynku płaci się za takie prace.

    --
    "Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z; x - to praca, y - rozrywki, z
    - umiejętność trzymania języka za zębami." (Albert Einstein)