  • Data: 2004-06-02 00:04:30
    Temat: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Od: Miernik <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> wrote:

    > U mnie, w loklalizacji na wsi 400 m od granic Poznania, mam do wyboru:
    > 1. SDI

    Koezigłowy, Luboń, Suchy Las czy jeszcze co innego?

    > 2. wannabeproviderów dwóch via
    > obsrane,

    Jak można obsrać eter, bo ja nie umiem?

    > nielegalne,

    To złóż petycję to MinInf że za mało mocy pozwalają legalnie i
    zewnętrzne anteny, itp, a póki co się ciesz że nie ścigają. W końcu to
    prawo jest dla ludzi a nie ludzie dla prawa.
    Póki nie ma konfliktu lokalnego co do wykorzystania pasma to jest OK.
    A jak jest konflikt to znaczy że jest duża konkurencja i niektórzy
    mogą zaoferować wtedy inne rozwiązania bo się opłaca.

    > niestabilne 2,4 GHz;

    Jak się zrobi porządnie to jest stabilnie, jestem teraz na łączu 2.4,
    dalej wpiętym do Furuto, i na kompie zdalnym pracuje płynnie na SSH.

    > 3. GTS via badziewne Aperto lub porządny SAF (SAF jeśli wezmę co
    > najmniej 4 Mbps za [censored] kPLN netto)

    :)

    > 4. ProFuturo - gadają, jakby chcieli a nie mogli

    A ja mam i sobie chwalę.

    > 5. Crowely z ich zakichanymi radiami i szkieletem.
    >
    > Jednym słowem, wybór, jak jasna cholera.

    Ty chyba szukasz dziury w całym.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/