    From: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Date: Tue, 1 Jun 2004 01:46:37 +0200

    TP
    > [ciach]
    >
    > A wiesz, co to obchodzi Kowalskiego?
    >
    > Wybrał supermarket zamiast "baby z jajami" na straganie, podobnie wybierze
    > TP zamiast "providera z bajtami" na osiedlu.

    > Gdzie w grę wchodzą własne pieniądze Kowalskiego, tam ideologia idzie
    spać.

    > Pogratulować rozsądku i trzeźwej oceny rynku.
    >
    > BTW, nikt nie każe nikomu brać sygnału od TP.
    > Za drogo? Crowley, Pro Futuro lub inni też mogą wprowadzić "promocyjne"
    > stawki. ;-)

    Oby takich ślepych ludzi mniej było w naszym kraju.
    Najpierw się zastanów, o czym przdmówca pisze, apotem sadź te farmazony o
    kowalskim.
    Po pierwsze bredzisz, bo nie masz pojęcia jak zbudowany jest internet.
    0. TPSA posiada 90% szkieletu całego internetu w Polsce
    1. Kowalski pójdzie do TPSA i bardzo dobrze skoro ma niskie ceny
    2. TPSA obniża ceny dla kowalskiego, w detalu staje sie coraz tańsza i to
    popieram
    3. Kowalski wybrał supermarket bo ten kupuje owe JAJA hurtowo przez co
    Market taniej sprzedaje w detalu
    4. Pan X chcąc kupić od tpsa hurtowo, nie dostanie nic taniej niż kowalski i
    o to chodzi w tym wątku.
    ceny w detalu są takie same jak ceny w hurcie.
    5. Crowley i inni bez wpięcia w TPSA mogą się zwijac z naszego kraju, więc
    muszą płacić
    Muszą płacic TPSA z 22% vatem, za tuch w polskim internecie (patrz punkt
    0.), TPSA nie płaci nic za taki ruch (patrz punkt 0)
    6. 80% ruchu w naszym kraju, to ruch po polskim internecie.

    Jak to sobie dodasz i pomyśłisz, to będziesz wiedział ze za rok, dwa, onet
    będzie w norwegii, a interia w afryce, a ty będziesz miał wybór między tpsa
    a tpsa a tpsa ...