    From: "Krzysztof Siejka" <k...@K...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: NEO 128 - dumpingowa polityka tepsy
    Date: Mon, 31 May 2004 23:32:16 +0200

    > Nie tak dawno tysiące internautów pisało listy do Marszałka, że dzięki TP
    > mamy najdroższy dostęp do internetu w Europie.
    > A ty domagasz się, by UE doprowadziła do podwyżek cen?!

    Tu nie chodzi o podwyżkę cen, tu chodzi o to że prawie monopolista zostanie
    monopolistą
    całą gębą, znikną całkowicie mali dostawcy (jacy by nie byli) a wtedy nic
    nie stanie na przeszkodzie
    abyś musiał w.w. firmie (jedynej która zostanie w mniejszych miastach)
    płacić 500zł za internet - NIE BĘDZIESZ MIAŁ WYBORU.

    IMHO tą sprawą powinien zająć się ktoś odpowiedzialny za ceny dumpingowe,
    nie wiem ile kosztuje półka dostępowa (i ile jest na niej modułów dsla) ale
    sądzę że przy abonamencie 59 zł zwrot kosztów instalacji w danej
    miejscowości zajmie długie lata (a gdzie zysk, opłaty za łącze, utrzymanie
    infrastruktury itp.)

    SIE