  • Data: 2011-08-22 10:35:54
    Temat: Re: NASI !!!! :) Porąbali i podpalili fotoradar ;)
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-22 06:51:12 +0000, MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> said:

    > A może stawiamy je na stałe, dobrze oznaczając, w miejscach gdzie
    > faktycznie jest to umotywowane statystyką wypadków?

    Skoro w danym miejscu dochodzi do większej liczby wypadków, niż stanowi
    średnia, to oznacza tylko jedno - droga jest źle zbudowana
    (zaprojektowana).
    Postawienie budki, znaku, policjanta czy absolutnie zbędnego
    śmierdzącego lenia niczego tam nie zmieni.

    > Zamiast na każdej
    > większej prostej i w każdej nadmorskiej i mazurskiej wiosce, która
    > przychody z fotoradarów kwotowo uwzględnia w budżecie (za takie coś
    > powinni odwoływać burmistrza).

    Nie za takie coś, bo takie cosie nie istnieją w przyrodzie.
    Ale wystarczyłby jeden przepis - że _wszystkie_ sumy uzyskane z
    mandatów trafiają do NBP...

    > Niech ktoś mi wytłumaczy jak to jest, że uchwalają poprawkę do ustawy,
    > ustalane są dość klarowne zasady (pomalowany, oznakowany foto, zdjęte
    > atrapy i puste skrzynki) a jeden ciołek z wierchuszki ITD stwierdza, że
    > wcale tak nie będzie bo oni mają 3 letni okres przejściowy

    Bo teraz te pieniądze bierze rząd.
    Po to były te zmiany.

    > a poza tym to
    > "tak jak teraz jest dobrze bo to zwiększa bezpieczeństwo".

    ...bezpieczeństwo budżetowe państwa".
    Czasem nie kończy się zdania...

    > To ja się
    > uprzejmie zapytowywyję: po kiego grzyba zmieniać ustawę skoro jeden
    > trochęmogący facet wie lepiej i będzie według jego widzimisię.

    Bo debile - jak zwykle zajęci dyskusją "który złodziej jest lepszy:
    ten z naszej partii, czy ten z waszej" nie rozumieją tego, co robią. Po
    czym jeden w miarę kumaty wytłumaczył im (prawie po fakcie), że znowu
    zrobili z siebie idiotów i uchwalili coś, co nie będzie działać, więc
    dopisano: "lub czasopism", tfu! "okres przejściowy - trzy lata, bo
    kurwa tak!".

    --
    Bydlę