  • 11. Data: 2009-12-15 23:33:07
    Temat: Re: NAS do małego biura
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    kurcze zapomnialem, nie bootuje sie u mnie z usb, komputer mam dosc leciwy,
    musialbym cos nowowczesnego postawic, ale w tej chwili nie chce.

  • 12. Data: 2009-12-15 23:38:54
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:hg956b$6dv$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    >>
    > tez jestem tego zdania
    > choc ja mam na dysku linux startowy, ale zastanawiam sie nad systemem na
    > USB, jak USB sie sprawdza do tego (pendrive)?
    Ciekawe jak długo ten USB wytrzyma.

  • 13. Data: 2009-12-16 00:20:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2009-12-16 00:38, MC pisze:
    > Ciekawe jak długo ten USB wytrzyma.
    A czemu ma nie wytrzymać? Swapu nie ma, zapisywane na nim nic
    praktycznie nie jest (poza momentem instalacji freenas i ewentualnie
    kilku dodatków i ustawieniu konfiguracji).
    Sądzisz że zdechnie, bo jest zasilany, czy że zdechnie, bo go ktoś w
    końcu złamie (jak będzie ciągle sterczał z obudowy)?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 14. Data: 2009-12-16 23:53:17
    Od: "Jwzw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl> napisał w
    wiadomości news:hg96bl$8t3$1@news.onet.pl...

    > kurcze zapomnialem, nie bootuje sie u mnie z usb, komputer mam dosc
    > leciwy, musialbym cos nowowczesnego postawic, ale w tej chwili nie
    > chce.

    Jeśli leciwy, to można bootować z CD, a zapis konfiguracji na FDD
    (FreeNAS chyba tak potrafi).
    Tylko gdzie teraz znajdziesz dyskietkę, która wytrzyma z 10 zapisów
    ;-)

    Albo byle jaka CF i przejściówka do IDE - działa na 100%.

  • 15. Data: 2009-12-19 09:26:29
    Od: "Seba_Fan" <s...@p...onet.skasuj-to.pl>

    Użytkownik "Jwzw" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Tylko gdzie teraz znajdziesz dyskietkę, która wytrzyma z 10 zapisów ;-)
    >
    > Albo byle jaka CF i przejściówka do IDE - działa na 100%.

    dyskietki odpadaja, ale cos widzialem w biosie do startu, wiec z PCI moze
    wystartowac jakies karty