  • 1. Data: 2011-01-21 22:41:15
    Temat: N8 prosze o opinie.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    Jak ktos ma to niech sie podzieli opnia.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-01-25 09:04:09
    Temat: Re: N8 prosze o opinie.
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maniek4"

    > Jak ktos ma to niech sie podzieli opnia.

    Pomijając rzeczy łatwe do odnalezienia w necie to:
    - czujnik pozycji telefonu mniej sprawnie działa dla pozycji poziomej
    "nogami go góry"
    - dla niektórych uruchomionych aplikacji nie do końca da się w prosty sposób
    wyłączyć reagowanie na dotyk podczas rozmowy, ale wyjściem jest przełączenie
    na menu lub inną aplikację i tam zablokowanie ekranu.
    - gorilla glas dobrze sprawdza
    - trochę za mała klawiaturka, to generuje jednak sporo literówek. Wirtualna
    klawiaturka zajmuje 1/2 ekranu a mogłaby np. 3/4.
    - nawigacja w trybie "najszybsza trasa" rutuje raczej kiepsko, powinno to w
    menu brzmieć "najdłużej po głównych drogach"
    Ogólnie polecam, choć wymaga wyrobienia pewnych nawyków eksploatacyjnych.

    pzdr
    olo

  • 3. Data: 2011-01-25 18:45:49
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ogólnie polecam, choć wymaga wyrobienia pewnych nawyków eksploatacyjnych.

    Dzieki, tak sie wlasnie zastanawiam nad czyms nowym. Dzisiejsze HTC sa jak
    rakietka do ping ponga co wielu nie przeszkadza, ale dla mnie to ciagle ma
    byc telefon. Wydaje sie, ze rozmiar N8 jest optymalny, poza tym to nowy i
    ciekawy telefon.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2011-01-25 18:47:20
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "olo" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    Przy okazji, jak sprawdza sie firmowa nawigacja Nokii w porownaniu do
    ogolnie dostepnych i znanych?

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2011-01-26 09:34:48
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał :

    > Przy okazji, jak sprawdza sie firmowa nawigacja Nokii w porownaniu do ogolnie
    > dostepnych i znanych?

    Jestem z niej zadowolony. Prosta, czytelna, i najważniejsze - darmowa licencja.

  • 6. Data: 2011-01-26 14:16:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-01-26 10:34, Tomek wrote:

    > Jestem z niej zadowolony. Prosta, czytelna, i najważniejsze - darmowa
    > licencja.

    Do niedawna rowniez dla mnie nawigacja byla jedym z powodow, dla ktorych
    chcialem trzymac sie Nokii. Po rozejrzeniu sie na rynku znalazlem jednak
    dosc interesujaca alternatywe - Sygic Aura. W grudniowej promocji cena
    wyszla ok 70zl za roczna subskrybcje.
    Przesiadlem sie z Nokii 5800 najpierw na Desire a pozniej na Motorole
    Defy. Roznica jest kolosalna na rzecz Androida. Oczywiscie N8 posiada
    bardziej zaawansowany system niz 5800 przypuszczam jedank, ze pozostanie
    wiele bolaczek poprzednich wersji, chocby konfiguracja przypomnien z
    kalendarza. Na Androida jest swietna aplikacja, ktora pozwala dowolnie
    skonfigurowac przypomnienia natomiast na symbiana
    widzialem jedna tego typu aplikacje w ovi store tyle, ze komentarze
    wskazuja na to, iz marnie dziala.
    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2011-01-26 14:19:20
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-01-26 15:16, atm wrote:
> [...]

    Apropos porownania: Aura fajnie pokazuje uksztaltowanie terenu w 3D,
    umozliwia dodanie punktow przelotowych.
    Ovi Maps wg mnie lepiej nawiguje glosem, wlascieiw nie ma potrzeby
    patrzenia na ekran, mapa w widoku 2D jest czyrtelniejsza, bardziej
    zblizona do papierowej.

  • 8. Data: 2011-01-26 17:41:22
    Od: "olo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maniek4"

> [...]
    > byc telefon. Wydaje sie, ze rozmiar N8 jest optymalny, poza tym to nowy i

    Największym jednak IMO jej atutem jest aparat :) To pierwszy telefon z
    aparatem dający porównywalne zdjęcia do średniej klasy kompaktów. No i
    dodatkowo filmy w HD 720 p, 25 fps. No i złącze HDMI.

    pzdr
    olo

  • 9. Data: 2011-01-26 20:13:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Jak ktos ma to niech sie podzieli opnia.

    Dzieki wszystkim za opinie.
    Niedlugo pewnie bedzie dostepna E7, prezentuje sie ciekawie ze sprzetowa
    klawiatura, ale przekatna 4" zaczyna "leciec" HD2 a to juz jak na telefon
    spory problem zwlaszcza latem.

    Pozdro.. TK