  • 131. Data: 2009-12-29 00:07:07
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W poniedziałek, 28 grudnia 2009 23:30, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Twoim zdaniem powinienem to powtarzać jak mantrę w każdym poście, bo komuś
    > się czytać nie chce?

    Czytać wszystko co napiszesz?? Przecież pisałem, że nie mam ochoty
    doktoryzować się z "Twojego przypadku" ;-)

    > Nie ma tak dobrze.
    > Jak ktoś faktycznie ciekaw, to zapyta dlaczego.
    > A jak nie, to niech sobie żyje ze swoim lenistwem w nieświadomości?

    A Tobie zależy na tym żeby być zrozumianym czy żeby mieć pretekst do
    dalszego pisania? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 132. Data: 2009-12-29 00:16:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Czytać wszystko co napiszesz?? Przecież pisałem, że nie mam ochoty

    I ja też nie mam ochoty powtarzać oczywistych rzeczy w każdym poście.
    Zainteresowanym wyjaśnię, nieczytaci sami są sobie winni.

  • 133. Data: 2009-12-30 11:46:24
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Mirek Ptak wrote:

    > Brakowało mi tu jednego drobiazgu w dyskusji :) - PS nadaje F1 w 16:9
    > - otwarty Polsat w 4:3 - to też spory argument za CP dla niektórych.

    I nie tylko. Przecież LM i siatkówka również w letterboxie leci.
    Koszmar. Na PSExtra wszystko właściwie jest w 16:9. No i jest jeszcze
    PolsatSportHD, tam też pokazują wyścigi.

    > Pozdrawiam - Mirek

    Pozdrawiam

  • 134. Data: 2009-12-30 17:26:27
    Od: Julek Kozłowski <m...@g...com>

    wracając do pierwotnej dyskusji zastanawiam się może czy ta Nka nie ma
    jakis okresów promocyjnych, bo ja jak brałem neostradę z telewizją w
    tp to tez tak było że były meisiące promocyjne a potem normalna cena
    ale akurat dużych różnic w cenie nie było

  • 135. Data: 2009-12-30 18:20:17
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 30 grudnia 2009 18:26, Julek Kozłowski wyraził następujacą opinię:

> [...]
    > tp to tez tak było że były meisiące promocyjne a potem normalna cena
    > ale akurat dużych różnic w cenie nie było

    No właśnie nie, od początku do końca płacisz tyle samo, od razu wiesz też za
    co płacisz, żadnego "dymania" klientów "niskimi" cenami które po jakimś
    okazują się "nieco" wyższe :-)
    Właśnie zainstalowałem TNK którą dostałem jako bonus do umowy - gdybym miał
    zapłacić to bym tego w życiu nie wziął, bida z nędzą, ale skoro nic mnie to
    nie kosztuje to nie ma powodu narzekać :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 136. Data: 2009-12-30 18:25:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > No właśnie nie, od początku do końca płacisz tyle samo, od razu wiesz też
    > za
    > co płacisz, żadnego "dymania" klientów "niskimi" cenami które po jakimś
    > okazują się "nieco" wyższe :-)

    LOL, jakbym reklamę N-ki słyszał.
    Jesteś jej autorem, czy dałeś sobie ich marketingowi mózgownicę wyprać?

  • 137. Data: 2009-12-30 20:31:11
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 30 grudnia 2009 19:25, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > LOL, jakbym reklamę N-ki słyszał.
    > Jesteś jej autorem, czy dałeś sobie ich marketingowi mózgownicę wyprać?

    Czy tak trudno jest Ci zrozumieć że czasami reklama może mówić prawdę? :-)

    Oferta N-ki mi odpowiada więc nie przewiduję przejścia do innej TV w ciągu
    najbliższych 13-tu miesięcy, płacę tyle samo co przed promocją, dostałem
    tuner z nagrywarką, na okres Świąt i Nowego Roku kanały filmowe, tuner TNK*,
    dwa pakiety których do tej pory nie miałem i jeszcze miesiąc za darmo**.

    Wiem, wiem, Ty byś nawet dopłacił żeby tylko N-ki nie mieć - ale to już jest
    Twój problem :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    * - w reklamie TV i radiowej mówi się chyba tylko o drugim tunerze, to że
    jest to TNK albo się nie mówi albo mówi bardzo małymi literami ;-)
    ** - za darmo są trzy miesiące, ale 48 zł kosztuje aktywacja a następne 48
    zł to opłata za miesięczne wypowiedzenie poprzedniej umowy.

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 138. Data: 2009-12-30 21:24:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

    > Czy tak trudno jest Ci zrozumieć że czasami reklama może mówić prawdę?
    > :-)

    Jasne.
    Ale ten trzeci rodzaj prawdy.
    Nikomu normalnemu nie robi różnicy czy umowa jest na x zł comiesięcznie na
    rok czy na średnio ten sam x zł przez rok.
    Co to za różnica jest?

  • 139. Data: 2009-12-31 01:07:42
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W środa, 30 grudnia 2009 22:24, Cavallino wyraził następujacą opinię:

    > Jasne.
    > Ale ten trzeci rodzaj prawdy.

    Może jakieś konkrety? Czy znowu bicie piany? :-)

    > Nikomu normalnemu nie robi różnicy czy umowa jest na x zł comiesięcznie na
    > rok czy na średnio ten sam x zł przez rok.
    > Co to za różnica jest?

    Skoro nie ma różnicy, to czemu reklamy kręcą się wokół "nawet X miesięcy za
    darmo"? Na co liczą twórcy takich reklam? Do kogo kierują takie reklamy? Do
    "humanistów" którzy boją się matury z matematyki? ;-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 140. Data: 2009-12-31 09:23:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    napisał w wiadomości news:

> [...]
    > Do
    > "humanistów" którzy boją się matury z matematyki? ;-)

    Rozumiem, że to pytania retoryczne?
    Bo dość celne, a odpowiedź jest oczywista.
    Jak to w reklamie, jej zadaniem jest pokazanie czegoś czego faktycznie nie
    ma, w tym przypadku tej niby wyższości takiego rozwiązania.