  • 141. Data: 2009-12-31 11:31:10
    Temat: Re: N za 48 zł - gdzie haczyk
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 30.12.2009 22:24, Cavallino pisze:

    > Jasne.
    > Ale ten trzeci rodzaj prawdy.
    > Nikomu normalnemu nie robi różnicy czy umowa jest na x zł comiesięcznie
    > na rok czy na średnio ten sam x zł przez rok.
    > Co to za różnica jest?

    ten trzeci rodzaj pawdy to taki, że dałeś się naciągnąć na tv ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 142. Data: 2009-12-31 11:43:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > ten trzeci rodzaj pawdy to taki, że dałeś się naciągnąć na tv ;-)

    Na nic nie dałem się naciągnąć, po prostu ŚWIADOMIE dopłaciłem do HBO, żeby
    mieć ten tv, cała reszta pakietu dokładnie trafiła w moje potrzeby.
    Inaczej bym nie wziął, mimo że crt u dzieciaka już się ostro kończył.

  • 143. Data: 2010-01-04 08:05:21
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Na nic nie dałem się naciągnąć, po prostu ŚWIADOMIE dopłaciłem do HBO,
    > żeby mieć ten tv, cała reszta pakietu dokładnie trafiła w moje potrzeby.
    > Inaczej bym nie wziął, mimo że crt u dzieciaka już się ostro kończył.
    Dopasowałeś swoje wymagania do ich oferty, to też jest jakieś tłumaczenie ;)

  • 144. Data: 2010-01-04 09:24:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Dopasowałeś swoje wymagania do ich oferty

    Nie, cały czas mam niezmienne.
    Canal+ - wiadomo, dla sportu, a że Komfortowy to minimalny pakiet w którym
    występuje TVP Sport, to od dłuższego czasu (czytaj od zakodowania TVP na
    Astrze) zastanawiałem się nad jakąś fajną ofertą żeby wziąć te dwa pakiety.
    Ta taka była, skoro dali 50% zniżki na 2 lata, to i cena stała się do
    przyjęcia.
    Czyli poza zakresem moich wymagań leżało tylko HBO, więc stwierdziłem że
    warto zapłacić te 29 zł miesięcznie, żeby je mieć jeśli w zamian dostaję
    telewizor.
    Multiroom, HD i tuner za friko tylko ułatwiły decyzję.

  • 145. Data: 2010-01-11 10:49:33
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > Dla mieszkańca USA być może.

    Z czego wnioskujesz, że jedynie mieszkańcy USA oglądają ten sport?

  • 146. Data: 2010-01-11 11:22:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEHKO" <l...@L...com> napisał w wiadomości

    > Z czego wnioskujesz, że jedynie mieszkańcy USA oglądają ten sport?

    Żadnego "jedynie" nie napisałem.
    Co najwyżej zasugerowałem, że pozostali są pomijalnym marginesem, w
    granicach błędu statystycznego.

  • 147. Data: 2010-01-11 13:30:02
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

    > LOL, jakbym reklamę N-ki słyszał.
    > Jesteś jej autorem, czy dałeś sobie ich marketingowi mózgownicę wyprać?

    Widze że nie odpuszczasz platformie N, i nawet jak zrobili oferte
    przejrzystą bez żadnych haczyków, co zresztą reklama mówi, to i tak jest to
    pranie mózgu, natomiast Syfra + ma normalnie taką przejrzystą że szok,
    kolezanka dostala TV HD a ze nie dopytala, nikt nie podpowiedzial to dekoder
    wcisneli SD. To po kiego licha piszecie przy tym telewizorku wielkimi HD a
    dekoder domyśnie dajecie SD, to jest wlasnie pranie mozgu. Nie wiem
    dokladnie o co tam chodzi ale kolezanka musi dzwonic co miesiac i z czegos
    tam rezygnowac zeby dodatkowych oplat nie bylo. Tak wlasnie wyglada polityka
    Syfry +.

  • 148. Data: 2010-01-11 14:18:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Widze że nie odpuszczasz platformie N, i nawet jak zrobili oferte
    > przejrzystą bez żadnych haczyków, co zresztą reklama mówi, to i tak jest
    > to pranie mózgu,

    Pranie mózgu to jest takie gadanie, jak właśnie przedstawiasz.

> [...]
    > dekoder wcisneli SD. To po kiego licha piszecie przy tym telewizorku
    > wielkimi HD a dekoder domyśnie dajecie SD, to jest wlasnie pranie mozgu.

    Dajecie?
    Na łeb Ci padło, czy po sobie sądzisz?
    Daj znać swojemu dyrektorowi, że nie tylko pracownicy konkurencji potrafią
    się poznać na Waszych marketingowych sztuczkach.

    >Nie wiem dokladnie o co tam chodzi ale kolezanka musi dzwonic co miesiac i
    >z czegos tam rezygnowac zeby dodatkowych oplat nie bylo.

    Nie znam aktualnych ofert Cyfry, ale ja się o takie rzeczy pytam z góry i
    jak coś trzeba wyłączać, to nie każę włączać od samego początku.
    A jak brałem ofertę z telewizorem nie było ani jednej opcji, którą mógłbym
    dostać za friko, a potem musiał wyłączać, więc znowu możesz powiedzieć
    swojemu dyrektorowi, że ten marketingowy bełkot jest niezgodny z prawdą i
    musi odświeżyć informację, żeby dalej uprawiać czarny pr.

    P.S.
    Jako że ta grupa to nie miejsce na propagowanie marketingu NTV, więc PLONK
    WARNING

  • 149. Data: 2010-01-12 20:44:08
    Od: "LEHKO" <l...@L...com>

> [...]
    >
    > Pranie mózgu to jest takie gadanie, jak właśnie przedstawiasz.
    >

    > natomiast Syfra + ma normalnie taką przejrzystą że szok,

    to jest grupa dyskusyjna a nie prywatna wiadomosc wiec zastanow sie czy
    Tobie na łeb nie padło

    > Daj znać swojemu dyrektorowi, że nie tylko pracownicy konkurencji potrafią
    > się poznać na Waszych marketingowych sztuczkach.

    nie mam nad soba zadnego dyrektora poprostu interesuje sie ta oferta

> [...]
    > swojemu dyrektorowi, że ten marketingowy bełkot jest niezgodny z prawdą i
    > musi odświeżyć informację, żeby dalej uprawiać czarny pr.

    ale jakim znowu telewizorem widzisz jak ci mozg sprali, no sory ale cos
    wielkosci 23" nazywac telewizorem? Jak juz to telewizorkiem, albo dodatek do
    umowy bo w sumie slono sie za nia placi. I jeszcze raz - nie mam dyrektora

    > P.S.
    > Jako że ta grupa to nie miejsce na propagowanie marketingu NTV, więc PLONK
    > WARNING

    nie no, jestes bezczelny, propagowanie???????? poczytaj swoje posty, znajdz
    jakas obiektywna swoja opinie nt platform cyfrowych, IMHO to jestes
    cyfroonanistą bo inaczej nie potrafie Ciebie sklasyfikowac, zrob mi ta
    przyjemnosc i daj mi plonka zebym po zadnej swojej obiektywnej wypowiedzi
    nie musial czytac Twojej odpowiedzi.

  • 150. Data: 2010-01-12 21:04:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie no, jestes bezczelny, propagowanie????????

    Tak.
    W sumie możesz dalej sobie PR uprawiać, ale ja nie muszę tego czytać.
    PLONK